Підсумки 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020

Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020 року.

 

Предметом дослідження став об'єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

 

Методика дослідження - в додатку.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

 

Частка Банерної реклами (визначення - слайд 4 Методики)

38,1%

Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)

44,2%

Частка In-page video (content-roll)

7,5%

Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)

6,1%

Частка Спонсорства (визначення - слайд 4 Методики)

4,1%

 

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2019 - див. тут, за 2019 рік - тут.

 

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами за 2019 рік (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв, визначення - слайд 5 Методики). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала:

 

Частка Банерної реклами

26,0%

Частка In-stream video

23,9%

Частка In-page video (content-roll)

3,3%

Частка інших нестандартних рішень

1,4%

Частка Спонсорства

0,4%

Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)

55%

 

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic (визначення - слайд 3 Методики), вона склала для агентств 41,6%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,7%.

6 серпня завершиться 2-й етап досліджень. Анкети для його проведення (для холдингів, майданчиків і сейлз-хаузів) надішлемо найближчим часом. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2020, частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Дякуємо представникам агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Group M, IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; Netpeak; WebPromo; ADINDEX, MixDigital, PRODigital і Медіа Партнерство Баінг.

 

Дякуємо представнику юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» Дар’ї Ромащенко, яка в конфіденційному режимі виконала обробку даних.