Отримано відповідь НКРЗІ на запит ІнАУ щодо контент-послуг

ІнАУ отримала листа від НКРЗІ: Лист № 242 від НКРЗІ 10.10.2018 щодо розгляду звернення про ініціювання змін до «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» в частині регулювання контент-сервісів при наданні послуг рухомого (мобільного) зв'язку

 

Це відповідь на лист ІнАУ , яким ІнАУ направляла запит щодо кількості звернень споживачів послуг рухомого (мобільного) зв'язку стосовно порушень при отримання контент-послуг  та прохання надати роз’яснення щодо відповідності вимогам законодавства України надання споживачу контент-послуг без відправлення споживачем голосового, текстового повідомлення або використання сигналів тонового набору і здійснити необхідні кроки щодо формалізації процедури згоди споживача на отримання контент-послуг за допомогою вихідного голосового або текстового повідомлення.

 

У відповіді міститься інформація про кількість звернень і скарг споживачів щодо надання контент-послуг. Також НКРЗІ повідомляє, що питання доцільності ініціації змін до Правил надання та отримання телеком-послуг буде розглянуто найближчим часом.