Лист Голові КМДА Черновецькому Л.М. № 648 від 06.10.08 стосовно надання коментаря щодо економічних обґрунтувань та розрахунків підвищення тарифів на комунальні послуги

Відправник
ІнАУ, Інтернет Асоціація України

Голові Київської державної

міської адміністрації

пану Черновецькому Л.М.

 

Голові Державного комітету України

з питань регуляторної політики та підприємництва

пану Ващенку К.О.

 

Начальнику Головного управління

з питань цінової політики

пану Яструбинському В.І.

 

 

Вих. № 648

від 06.10.2008

 

 

 

 

Шановний Леоніде Михайловичу!

 

До Вас звертаються представники ринку телекомунікацій України – члени Інтернет Асоціації України (ІнАУ), яка об’єднує біля 90 підприємств та організацій, що працюють в галузі інформаційних технологій і телекомунікацій, щоб висловити своє занепокоєння ситуацією, яка склалася в зв’язку з повідомленням від 16.09.2008 про оприлюднення проекту регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення  і централізованого постачання гарячої води” (надалі - Проект).

Так у Додатку 2 до Переліку суб’єктів господарювання споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, фізичні особи-власники нежитлових приміщень у житлових будинках та ті, які використовують житлові приміщення не за призначенням входять і оператори телекомунікацій, які надають послуги з рухомого (мобільного зв’язку), оператори та провайдери телекомунікацій, які надають послуги з доступу до Інтернет.

Телекомунікаційна сфера діяльності вимагає постійної підтримки існуючих ресурсів і побудови нових комунікацій, що потребує значних фінансових затрат.  

Тому операторам та провайдерам телекомунікацій сплачувати послуги з централізованого опалення  і централізованого постачання гарячої води та теплової енергії за єдиною обліковою ставкою поруч з такими високодохідними сферами діяльності, як розважальні нічні клуби, казино та інші заклади грального бізнесу не є логічним.

 

Крім того, таке значне підвищення тарифів призведе до збільшення собівартості послуг у сфері телекомунікацій, що в свою чергу неминуче спричинить підвищення вартості послуг для кінцевого споживача. Підвищення тарифів викличе черговий виток інфляції та розлад економічних процесів, які і так є нестабільними на сьогоднішній день.

 

Також викликає занепокоєння розділення облікових ставок для суб’єктів господарювання, які раніше були єдиними для всіх, окрім бюджетних організацій.

  

  В Розпорядженні від 31.01.1007 року № 86 були затверджені тарифи для бюджетних установ і організацій, інших споживачів, тоді як у Проекті наявна дискримінація суб’єктів господарювання за довільними ознаками - не можна порівнювати суб’єктів господарювання з різними доходами та фінансовими вкладами.

 

В цілому, таке  підвищення тарифів  в декілька разів на теплову енергію,  та на комунальні послуги з централізованого опалення  і централізованого постачання гарячої води здається недоцільним та необґрунтованим.

 

 Просимо Вас, надати коментар щодо економічних обґрунтувань та розрахунків такого підвищення.

 

 

 

 

 

З повагою,

 

В.о. виконавчого директора

Інтернет Асоціації України                                      С.В. Пархоменко