Такі дані були отримані Комітетом з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України за результатами проведеного дослідження.
Ціллю проекту є вимірювання обсягу пошукової реклами в Україні. В основі дослідження лежить спеціально розроблена методика. Вимірювання здійснюється на основі зібраних статистичних даних зі сторони рекламних агенцій та інформації від компанії SimilarWeb по 25 категоріям сайтів, що відвідують користувачі з України.
Зокрема вимірювання обсягу ринку пошукової реклами показало, що частка мобільного платного пошуку у I півріччі 2019 року склала 71% порівняно з 63% у 2018H1. Також відчутно підвищилась і середня вартість кліку: у І півріччі 2019 року вона склала 4,54 грн, що на 52% більше до ідентичного періоду попереднього року.
Загальний же обсяг ринку в грошах показав приріст на 38% — 3,6 млрд грн (2019H1) проти 2,6 млрд грн (2018H1)
Компанії, які прийняли участь в дослідженні: ADINDEX, DIEVO, iplace, iProspect, MediaHead, NEOS, Netpeak, newage., Olshansky & Partners, OMD Media Direction, Performics, Promo, razom communications, SeoMarket, TMGU, WebPromo та технологічний партнер дослідження — компанія SimilarWeb.
Повну версію результатів дослідження можна переглянути у додатку.