13 вересня о 10:30 ІнАУ проводить в УНІАН прес-конференцію «Обсяг пошукової реклами в Україні»

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами розробив і реалізував методику оцінки обсягів пошукової реклами на основі даних щодо кількості відвідувань платного пошуку в окремих категоріях, наданих компанією SimilarWeb.

Вперше інструментальними методами отримані дані щодо обсягу пошукової реклами в Україні, яка визначається як кошти рекламодавців, витрачені на розміщення реклами в пошукових системах для інтернет-користувачів з України.

 

Про дані цього дослідження, а також про прогноз обсягів реклами через Інтернет у порівнянні з обсягами телевізійної реклами розкажуть учасники прес-конференції «Обсяг пошукової реклами в Україні».

Прес-конференція відбудеться в четвер 13 вересня о 10:30 в прес-центрі агентства УНІАН (Хрещатик 4).

 

Запрошуємо представників ЗМІ і експертів до участі в прес-конференції.

 

Анонс прес-конференції тут.