17 січня 2017 року відбулось чергове засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань Інтернет-реклами.
В ході засідання розглянуто такі питання:
1. Дані установчих досліджень за 4 кв. 2016 р.
2. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
3. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2016.
4. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ та жіночих веб-сайтів за грудень 2016.
5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р.
6. Різне.
В ході засідання були оголошені дані установчих досліджень за 4 квартал 2016 р., дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів та інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів за грудень 2016 року.
Було прийнято рішення провести дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р. в два етапи з орієнтовними датами: 1 етап 30 січня-6 лютого 2017 р., 2 етап – 7-14 лютого 2016 р., а також внести зміни до методики дослідження, з метою визначення ринкових долей ринку інтернет-реклами для мобільних пристроїв.
В ході засідання також було прийнято рішення доопрацювати Глосарій сфери інтернет-реклами, зокрема, доопрацювати визначення «Мобільна реклама» та «Мобільний Пристрій», з метою чого було створено робочу групу у складі О.Яценко, С.Ковпак та М.Крутченко. Значення термінів буде визначено до 30.01.2017 р.
Також було вирішено до 30.01.2017 визначитися з доцільністю сегментування ринку digital-агентств при проведення дослідження.
Наступне Засідання комітету відбудеться 14 лютого 2017 р. о 10:00 одночасно з підведенням підсумків дослідження ринку інтернет-реклами за 2016 р.