Обсяг ринку пошукової реклами у 2018 році склав 5,89 млрд гривень. Такі дані були отримані Комітетом з питань інтернет-реклами при Інтернет асоціації України за результатами проведеного дослідження.
Головною ціллю проекту було виміряти обсяг пошукової реклами в Україні. Учасники робочої групи, яка працювала над дослідженням, зазначають, що проект є хорошим прикладом консолідації гравців з метою підвищення прозорості та привабливості ринку.
В основу дослідження лягла спеціально розроблена методика. Вимірювання здійснюється на основі зібраних статистичних даних зі сторони рекламних агенцій та інформації від компанії SimilarWeb по 25 категоріям сайтів, що відвідують користувачі з України.
Зокрема вимірювання обсягу ринку пошукової реклами показало, що частка мобільного платного пошуку у 2018 році склала 66% порівняно з 56% у 2017 році та 48% у 2016 році. Також відповідно до цьогорічного дослідження підвищилась і середня вартість кліку: у 2018 році вона склала 3,23 грн, що на 10,6% більше попереднього року.
Компанії, які прийняли участь в дослідженні: ADINDEX, DIEVO, iplace, iProspect, MediaHead, NEOS, Netpeak, newage., OMD Media Direction, Performics, Promo, Promodo, razom communications, SeoMarket, TMGU, WebPromo та технологічний партнер дослідження — компанія SimilarWeb.
Повну версію результатів дослідження можна знайти за посиланням:
http://bit.ly/paid_search_in_Ukraine_2018