Хто може бути членом Асоціації?
Юридичні особи, діяльність яких пов’язана з функціонуванням ринку інформаційно-комунікаційних технологій та ті, хто визнає Статут ІнАУ.
Які бувають види членства?
Члени Асоціації можуть бути дійсні та асоційовані.
Дійсні члени мають право:
- брати участь в управлінні справами Асоціації;
- голосувати при прийнятті рішень на Загальних Зборах;
- вимагати розгляду на Загальних Зборах питань, що стосуються діяльності Асоціації;
- обирати та бути обраними до органів управління Асоціації;
- отримувати інформацію про діяльність Асоціації;
- користуватися всіма видами методичної та іншої допомоги, яку може надавати Асоціація;
- публікувати свої наукові праці у виданнях Асоціації;
- отримувати від Асоціації допомогу в захисті своїх законних прав та інтересів;
- вийти із членів Асоціації;
- інші права, передбачені Статутом.
Асоційовані члени мають право:
Всі права Дійсних членів, окрім зазначених в пунктах 2 і 4 вищенаведеного переліку.
Яка процедура прийняття в члени Асоціації?
Процедура прийняття в члени Асоціації передбачає проходження таких етапів:
- Отримання письмових рекомендацій від двох Дійсних Членів Асоціації.
- Заповнення заяви кандидата та передача в офіс Асоціації разом з рекомендаціями.
- Рішення Загальних Зборів (ЗЇзду).
- Отримання повідомлення про прийняття в члени Асоціації.
- Оплата вступного внеску.
Який розмір щорічних внесків?
Щорічні внески: Дійсний член - 5 000 гривень; Асоційований член - 2 500 гривень.
Які строки сплати внесків?
Перший членський внесок вносять протягом 30 банківських днів з моменту отримання повідомлення про оплату членських внесків. Щорічні членські внески сплачуються одноразово або з розбивкою по кварталам, але не пізніше 10 днів після початку чергового року (кварталу) членства в ІнАУ.