Лист Голові КМДА Черновецькому Л.М. № 648 від 06.10.08 стосовно надання коментаря щодо економічних обґрунтувань та розрахунків підвищення тарифів на комунальні послуги

06.10.2008
Відправник: 
ІнАУ, Інтернет Асоціація України

Голові Київської державної

міської адміністрації

пану Черновецькому Л.М.

 

Голові Державного комітету України

з питань регуляторної політики та підприємництва

пану Ващенку К.О.

 

Начальнику Головного управління

з питань цінової політики

пану Яструбинському В.І.

 

 

Вих. № 648

від 06.10.2008

 

 

 

 

Шановний Леоніде Михайловичу!

 

До Вас звертаються представники ринку телекомунікацій України – члени Інтернет Асоціації України (ІнАУ), яка об’єднує біля 90 підприємств та організацій, що працюють в галузі інформаційних технологій і телекомунікацій, щоб висловити своє занепокоєння ситуацією, яка склалася в зв’язку з повідомленням від 16.09.2008 про оприлюднення проекту регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення  і централізованого постачання гарячої води” (надалі - Проект).

Так у Додатку 2 до Переліку суб’єктів господарювання споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, фізичні особи-власники нежитлових приміщень у житлових будинках та ті, які використовують житлові приміщення не за призначенням входять і оператори телекомунікацій, які надають послуги з рухомого (мобільного зв’язку), оператори та провайдери телекомунікацій, які надають послуги з доступу до Інтернет.

Телекомунікаційна сфера діяльності вимагає постійної підтримки існуючих ресурсів і побудови нових комунікацій, що потребує значних фінансових затрат.  

Тому операторам та провайдерам телекомунікацій сплачувати послуги з централізованого опалення  і централізованого постачання гарячої води та теплової енергії за єдиною обліковою ставкою поруч з такими високодохідними сферами діяльності, як розважальні нічні клуби, казино та інші заклади грального бізнесу не є логічним.

 

Крім того, таке значне підвищення тарифів призведе до збільшення собівартості послуг у сфері телекомунікацій, що в свою чергу неминуче спричинить підвищення вартості послуг для кінцевого споживача. Підвищення тарифів викличе черговий виток інфляції та розлад економічних процесів, які і так є нестабільними на сьогоднішній день.

 

Також викликає занепокоєння розділення облікових ставок для суб’єктів господарювання, які раніше були єдиними для всіх, окрім бюджетних організацій.

  

  В Розпорядженні від 31.01.1007 року № 86 були затверджені тарифи для бюджетних установ і організацій, інших споживачів, тоді як у Проекті наявна дискримінація суб’єктів господарювання за довільними ознаками - не можна порівнювати суб’єктів господарювання з різними доходами та фінансовими вкладами.

 

В цілому, таке  підвищення тарифів  в декілька разів на теплову енергію,  та на комунальні послуги з централізованого опалення  і централізованого постачання гарячої води здається недоцільним та необґрунтованим.

 

 Просимо Вас, надати коментар щодо економічних обґрунтувань та розрахунків такого підвищення.

 

 

 

 

 

З повагою,

 

В.о. виконавчого директора

Інтернет Асоціації України                                      С.В. Пархоменко