Підсумки 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2021 рік

 

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2021 рік.

 

Предметом дослідження став об'єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Частка Банерної реклами 

31,3%

Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)

54,0%

Частка In-page video (content-roll)

6,2%

Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)

5,0%

Частка Спонсорства

3,5%

 

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2021 - див. тут, за 2020 рік - тут.

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала: 

 Частка Банерної реклами

31,6%

 Частка In-stream video

32,7%

 Частка In-page video (content-roll)

3,5%

 Частка інших нестандартних рішень

2,4%

 Частка Спонсорства

1,1%

 Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)

71,2% 

 

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic, вона склала для агентств 51,25%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 47,5%.

7 лютого завершиться 2-й етап досліджень. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за 2021 рік, частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Дякуємо представникам агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні, і сформували пул агентств: razom communications (RAZOM GROUP), Sigma, iplace, Havas Digital, Publicis One, TMGU, AdWork, DIEVO, MediaHead, Netpeak, WebPromo, ADINDEX, PROdigital, TWIGA Digital, AMS Agency, Skykillers.