ОБСЯГ ПОШУКОВОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ у першому півріччі 2018 р. перевищив 2,6 млрд грн

Сьогодні Інтернет Асоціація України в агентстві УНІАН провела прес-конференцію «Обсяг пошукової реклами в Україні».

Представники Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами і представник міжнародної компанії SimilarWeb, яка є партнером дослідження, представили нову методику оцінки обсягів пошукової реклами та отримані на її основі дані.

Вперше інструментальними методами отримані дані щодо обсягу пошукової реклами в Україні. За даними дослідження, у першому півріччі 2018 р. обсяг пошукової реклами в Україні склав понад 2,6 млрд грн.

Загальний обсяг коштів, спрямованих на інтернет-рекламу у цьому році (сумарно медійна та пошукова інтернет-реклама), наближається до обсягів телевізійної реклами.

Детальніше про прес-конференцію:

 

Прикріплені файли