Сьогодні Інтернет Асоціація України в агентстві УНІАН провела прес-конференцію «Обсяг пошукової реклами в Україні».
Представники Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами і представник міжнародної компанії SimilarWeb, яка є партнером дослідження, представили нову методику оцінки обсягів пошукової реклами та отримані на її основі дані.
Вперше інструментальними методами отримані дані щодо обсягу пошукової реклами в Україні. За даними дослідження, у першому півріччі 2018 р. обсяг пошукової реклами в Україні склав понад 2,6 млрд грн.
Загальний обсяг коштів, спрямованих на інтернет-рекламу у цьому році (сумарно медійна та пошукова інтернет-реклама), наближається до обсягів телевізійної реклами.
Детальніше про прес-конференцію:
- Реліз: у додатку
- Відеозапис прес-коференції: https://www.unian.ua/multimedia/video/press/10055373-obem-poiskovoy-reklamy-v-ukraine.html
- Презентація з методикою та даними досліджень: https://inau.ua/document/rezultaty-doslidzhennya-obsyagu-poshukovoyi-reklamy-v-ukrayini
Прикріплені файли