ІнАУ у співпраці з Всеукраїнською асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) провела 4 вересня 2013 р. другий семінар «Засоби залучення клієнтів та просування брендів в Інтернеті для автомобільного сегменту в Україні». Перший спільний семінар з цієї тематики пройшов на початку липня цього року.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
В ході семінару, який відбувся в приміщенні учбового центру Автогрупи «Віпос», були проведені практичні заняття щодо можливостей Інтернету для автомобільної реклами.
За даними компанії «InMind Opinion Media», яка виконує дослідження інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, у липні 2013 р. загальне місячне охоплення всіх автосайтів становило 47% серед інтернет-користувачів старше 15 років, а обсяг реклами в Інтернеті в категорії «Автомобілі» склав 2,4% від загального обсягу вітчизняної інтернет-реклами.
Стрімке зростання кількості споживачів інтернет-реклами змушує рекламодавців звертати активну увагу на цей сегмент комунікації з покупцем, і автоімпортери та автодилери не є виключенням.
Фахівці українських автоімпортерів в ході семінару ознайомились з практичними інструментами і механізмами інтернет-реклами, про які розповіли представники компаній-членів Інтернет Асоціації України. Іван Дубінський (дослідницька компанія InMind Opinion Media) презентував дані досліджень і провів практичні заняття щодо комплексної оцінки ефективності кампанії інтернет-реклами. Павло Баранок (сайт Avtosale.ua) на практичних прикладах показав, як продати новий автомобіль через Інтернет.
Учасники семінару з зацікавленістю сприйняли інформацію про сучасні інструментами інтернет-реклами для сегменту автопродажів.