ІнАУ направила листи до НБУ та НКРЗІ з запитами и пропозиціями щодо ситуації, коли значна кількість споживачів послуг мобільного зв'язку скаржаться на порушення при оплаті контент-послуг:
- Лист № 137 від 12.09.2018 Голові НБУ щодо запиту на надання інформації стосовно процедури оплати контент-послуг;
-
Лист № 138 від 12.09.2018 Голові НКРЗІ щодо ініціювання змін до «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» в частині регулювання контент-сервісів при наданні послуг рухомого (мобільного) зв'язку.
Зокрема, ІнАУ просить надати роз’яснення щодо відповідності вимогам законодавства України надання споживачу контент-послуг без відправлення споживачем голосового, текстового повідомлення або використання сигналів тонового набору, здійснити необхідні кроки щодо формалізації процедури згоди споживача на отримання контент-послуг за допомогою вихідного голосового або текстового повідомлення, а також пропонує ініціювати зміни до визначення терміну «згода споживача» у «Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг».