Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами запускає процес збору даних під дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2020 року. Предметом дослідження традиційно став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної та пошукової інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.
Анкетування учасників дослідження відбувається паралельно у двох сегментах і здійснюється в кілька етапів, які включають: формування пулу учасників, збір заповнених анкет, обробка даних, отриманих від учасників дослідження. Робота з документами проводиться в конфіденційному режимі, під наглядом експертів ринку та за підтримки партнерів проєкту: компанії «Василь Кісіль і партнери», а також платформи SimilarWeb.
Нагадаємо, що дослідження обсягів інтернет-реклами — регулярний проєкт Інтернет Асоціації України, який проводиться двічі на рік і демонструє дані за результатами двох півріч та загальний річний обсяг ринку в Україні. Дослідження проводиться з урахуванням даних українських агенцій та продавців.
Результати дослідження ринку будуть опубліковані в загальному річному звіті вже в лютому 2021 року.