ІнАУ пропонує кроки зі збільшення прозорості вітчизняного ринку надання контент-послуг в мережах операторів мобільного зв'язку та покращення захисту прав споживачів

12.09.2018

ІнАУ направила листи до НБУ та НКРЗІ з запитами и пропозиціями щодо ситуації, коли значна кількість споживачів послуг мобільного зв'язку скаржаться на порушення при оплаті контент-послуг:

Зокрема, ІнАУ просить надати роз’яснення щодо відповідності вимогам законодавства України надання споживачу контент-послуг без відправлення споживачем голосового, текстового повідомлення або використання сигналів тонового набору, здійснити необхідні кроки щодо формалізації процедури згоди споживача на отримання контент-послуг за допомогою вихідного голосового або текстового повідомлення, а також пропонує ініціювати зміни до визначення терміну «згода споживача» у «Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг».