Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
22.01.2013 р. м. Київ
Учасники засідання
Голова комітету |
| |
Коміссарук Михайло |
Член Правління ІнАУ | |
Члени комітету |
| |
Гордєєва Тетяна |
| |
Дубинський Іван |
InMind | |
Кривда Михайло |
Обозреватель | |
Мась Олексій |
Українська банерна мережа | |
Пероганич Юрій |
Wikimedia Україна | |
Попович Анатолій |
«First Internet Sales House» | |
Скорик Андрій |
ITCG | |
Експерти |
| |
Гранкін Владислав |
РБК | |
Кузема Роман |
Ad Labs Україна | |
Куковський Володимир |
ІнАУ | |
Миколюк Ігор |
Комерсант | |
Скоцик Андрій |
УкрНет | |
Черечукіна Ольга |
Adwork | |
Яценко Олександр |
РБК |
Порядок денний засідання:
1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2012 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі..
2. Питання підготовки до оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.
3. Щодо проведення освітнього семінару для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.
4. Задачі Комітету в поточному році та формування Плану роботи на 2013 рік.
5. Різне
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2012 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.
Вирішили:
1.1. Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
1.2. Запропонувати агентству InMind (І.Дубінський) надати на наступне засідання Комітету інформацію щодо топ-50 брендів за обсягами медійної інтернет-реклами за січень 2013 (на основі AdvertTrack), та дані установчих досліджень, які поводяться у січні 2013 р.
2. Питання підготовки до оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.
Слухали: В.Куковського, членів Комітету.
Вирішили:
2.1. Щодо списку найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження:
· Запропонувати А.Скорику сформувати список найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження (на основі обсягів місячного охвату за даними досліджень проекту Opinion Software Media за грудень 2012 р.)
· Запропонувати І.Дубинському надати на наступне засідання Комітету інформацію щодо рейтингу майданчиків з розміщення медійної інтернет-реклами за показником обсягів банеропоказів у січні 2013 р.
· На наступному засіданні Комітету розглянути і затвердити список найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, виходячи з можливості максимального охоплення ринку.
2.2. Щодо списку Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження:
· Взяти за основу список з 20-ти Агентств медійної інтернет-реклами «Рейтингу інтернет медіа агенцій України згідно їх доходам в 2012 р.», сформованого Всеукраїнською рекламної коаліцією
· На наступному засіданні Комітету розглянути та затвердити список Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, враховуючи відповідність доходів Агентств визначенню медійної інтернет-реклами, прийнятому в дослідженні
2.3. Щодо Методики оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.
· Запропонувати В.Куковському додати до Методики «визначення обсягу ринку медійної інтернет-рекламы України».
· Запропонувати В.Куковському доповнити Методику функцією перевірки правильності вводу даних нотаріусом із застосуванням контрольних сум
· На наступному засіданні Комітету розглянути доцільність урахування при розрахунку обсягів медійної інтернет-реклами для дрібних продавців, які не були включені до анкети (інші продавці), припущення про те, що у цих продавців доля Пула Агентств дорівнює усередненій долі Пула Агентств в обсязі крупних проанкетованих Продавців.
· На наступному засіданні Комітету розглянути можливість автоматизованого вводу даних нотаріусом при обробці матеріалів досліджень.
3. Щодо проведення освітнього семінару для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.
Слухали: Т.Гордєєву, членів Комітету.
Вирішили:
3.1. З метою формування списку можливих доповідей запропонувати М.Коміссаруку провести опитування потенційних доповідачів щодо готовності їх участі у заході з доповіддю до 45 хв. та сформувати попередній список потенційних доповідачів з темами та тезами доповідей.
3.2. Запропонувати Т.Гордєєвій та М.Коміссаруку сформулювати пропозиції щодо формату заходу.
3.3. В ході наступного засідання Комітету визначитись з форматом та подальшими кроками з організації заходу.
4. Задачі Комітету в поточному році та формування Плану роботи на 2013 рік.
Вирішили:
Перенести розгляд питання на наступне засідання Комітету.
5. Різне.
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету 14 лютого 2013 о 10:00 з уточненням дати проведення по готовності даних установчих досліджень за підсумками 2012 р.