Протокол засідання Комітету від 22.01.2013

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

22.01.2013 р.                                                                                  м. Київ

 

Учасники засідання

Голова комітету

 

Коміссарук Михайло

Член Правління ІнАУ

Члени комітету

 

Гордєєва Тетяна

ІА «Інфінсервіс»

Дубинський Іван

InMind

Кривда Михайло

Обозреватель

Мась Олексій

Українська банерна мережа

Пероганич Юрій

Wikimedia Україна

Попович Анатолій

«First Internet Sales House»

Скорик Андрій

ITCG

 

Експерти

 

Гранкін Владислав

РБК

Кузема Роман

Ad Labs Україна

Куковський Володимир

ІнАУ

Миколюк Ігор

Комерсант

Скоцик Андрій

УкрНет

Черечукіна Ольга

Adwork

Яценко Олександр

РБК

 

Порядок денний засідання:

1.   Звіт про матеріали досліджень за грудень 2012 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі..

2. Питання підготовки до оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.

3. Щодо проведення освітнього семінару для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.

4. Задачі Комітету в поточному році та формування Плану роботи на 2013 рік.

5. Різне

 

Рішення

1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2012 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.

     Вирішили:

     1.1. Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

     1.2. Запропонувати агентству InMind (І.Дубінський) надати на наступне засідання Комітету інформацію щодо топ-50 брендів за обсягами медійної інтернет-реклами за січень 2013 (на основі AdvertTrack), та дані установчих досліджень, які поводяться у січні 2013 р.

 

2. Питання підготовки до оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.

Слухали: В.Куковського, членів Комітету.

     Вирішили:

     2.1. Щодо списку найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження:

·         Запропонувати А.Скорику сформувати список найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження (на основі обсягів місячного охвату за даними досліджень проекту Opinion Software Media за грудень 2012 р.)

·         Запропонувати І.Дубинському надати на наступне засідання Комітету інформацію щодо рейтингу майданчиків з розміщення медійної інтернет-реклами за показником обсягів банеропоказів у січні 2013 р.

·         На наступному засіданні Комітету розглянути і затвердити список найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, виходячи з можливості максимального охоплення ринку.

     2.2. Щодо списку Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження:

·         Взяти за основу список з 20-ти Агентств медійної інтернет-реклами «Рейтингу інтернет медіа агенцій України згідно їх доходам в 2012 р.», сформованого Всеукраїнською рекламної коаліцією

·         На наступному засіданні Комітету розглянути та затвердити список Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, враховуючи відповідність доходів Агентств визначенню медійної інтернет-реклами, прийнятому в дослідженні

     2.3. Щодо Методики оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.

·         Запропонувати В.Куковському додати до Методики «визначення обсягу ринку медійної інтернет-рекламы України».

·         Запропонувати В.Куковському доповнити Методику функцією перевірки правильності вводу даних нотаріусом із застосуванням контрольних сум

·         На наступному засіданні Комітету розглянути доцільність урахування при розрахунку обсягів медійної інтернет-реклами для дрібних продавців, які не були включені до анкети (інші продавці), припущення про те, що у цих продавців доля Пула Агентств дорівнює  усередненій долі Пула Агентств в обсязі крупних проанкетованих Продавців.

·         На наступному засіданні Комітету розглянути можливість автоматизованого вводу даних нотаріусом при обробці матеріалів досліджень.

 

3. Щодо проведення освітнього семінару для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.

Слухали: Т.Гордєєву, членів Комітету.

     Вирішили:

     3.1. З метою формування списку можливих доповідей запропонувати М.Коміссаруку провести опитування потенційних доповідачів щодо готовності їх участі у заході з доповіддю до 45 хв. та сформувати попередній список потенційних доповідачів з темами та тезами доповідей.

     3.2. Запропонувати Т.Гордєєвій та М.Коміссаруку сформулювати пропозиції щодо формату заходу.

     3.3. В ході наступного засідання Комітету визначитись з форматом та подальшими кроками з організації заходу.

 

4. Задачі Комітету в поточному році та формування Плану роботи на 2013 рік.

     Вирішили:

     Перенести розгляд питання на наступне засідання Комітету.

 

5. Різне.

     Вирішили:

     Провести наступне засідання Комітету 14 лютого 2013 о 10:00 з уточненням дати проведення по готовності даних установчих досліджень за підсумками 2012 р.