Протокол засідання Комітету від 17.01.2017

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

17.01.2017 р.                                                                                 м. Київ

 

Учасники засідання:

Дубінський Іван

Factum Group

Ковпак Сергій

TMGU

Іванов Максим

First Internet Sales House

Кривда Михайло

Обозреватель

Крутченко Міла

«Адпро Україна"

Куковський Володимир

ІнАУ

Яценко Олександр

"Адпро Україна"

Козак Оксана

Allbiz

Миколюк Ігор

«Слово і діло»

Літовченко Юлія

Programmatic Media

Стариченко Марина

ІнАУ

Солтановський Віталій

Радник з питан інформаційної безпеки

 

 

Порядок денний засідання

1. Дані установчих досліджень за 4 кв. 2016 р.

2. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

3. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2016.

4. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ та жіночих веб-сайтів за грудень 2016.

5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р.

6. Різне.

 

Рішення

1. Дані установчих досліджень за 4 квартал 2016 р.

Вирішили: Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

 

2. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

Вирішили:

2.1. Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

2.3. Запропонувати І.Дубінському розглянути питання щодо врахування в рейтингу Mobile-користувачів окрім Android-browser також запущених Android-додатків.

 

3. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2016.

Вирішили:

3.1. Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

3.2. Вважати доцільним об’єднання категорій «e-комерція» і «торгівля».

 

4. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ та жіночих веб-сайтів за грудень 2016.

Вирішили:

4.1. Виключити з рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ ресурси, які не відповіли на запит щодо відповідності встановленому Комітетом визначенню суспільно-політичних інтернет-ЗМІ: власний контент, наявність редакції тощо.

4.2. Доручити В.Куковському оприлюднити рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за грудень 2016 з урахуванням зауваження по п.4.1.

4.3. Взяти до відома інформацію щодо рейтингу жіночих веб-сайтів, які мають не менш ніж 2/3 жіночої аудиторії, розглянути питання на наступному засіданні Комітету.

 

5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р.

     Вирішили:

5.1. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р. в два етапи з орієнтовними датами: 1 етап 30 січня-6 лютого 2017 р., 2 етап – 7-14 лютого 2016 р.

5.2. Доопрацювати визначення «Мобільна реклама» та «Мобільний пристрій» в Глосарії сфери інтернет-реклами. Створити робочу групу у складі О.Яценко, С.Ковпак, М.Крутченко і запропонувати робочій групі доопрацювати визначення за участі членів Комітету. Затвердии визначення до 30.01.2017 р.

5.3. Внести зміни до методики та анкет опитування, які використовувались при проведенні дослідження за 2016 р., з метою визначення ринкових долей ринку інтернет-реклами для мобільних пристроїв.

     5.4. Взяти за основу списки учасників дослідження (додається). Запропонувати членам  Комітету до початку дослідження (до 30.01.2017) запропонувати можливі уточнення до списків  учасників дослідження.

5.5. До 30.01.2017 р визначитися з доцільністю сегментування ринку digital-агентств при проведення дослідження.

     5.6. Доручити Виконавчому директору ІнАУ звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.

 

 

6. Різне.

   Вирішили: 

Провести наступне засідання Комітету 14 лютого 2017 р. о 10:00 одночасно з підведенням підсумків дослідження ринку інтернет-реклами за 2016 р.

 

 

Всі рішення прийнято консенсусом.