Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
17.01.2017 р. м. Київ
Учасники засідання:
Дубінський Іван |
Factum Group |
Ковпак Сергій |
TMGU |
Іванов Максим |
First Internet Sales House |
Кривда Михайло |
Обозреватель |
Крутченко Міла |
«Адпро Україна" |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Яценко Олександр |
"Адпро Україна" |
Козак Оксана |
Allbiz |
Миколюк Ігор |
«Слово і діло» |
Літовченко Юлія |
Programmatic Media |
Стариченко Марина |
ІнАУ |
Солтановський Віталій |
Радник з питан інформаційної безпеки |
Порядок денний засідання
1. Дані установчих досліджень за 4 кв. 2016 р.
2. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
3. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2016.
4. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ та жіночих веб-сайтів за грудень 2016.
5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р.
6. Різне.
Рішення
1. Дані установчих досліджень за 4 квартал 2016 р.
Вирішили: Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
2. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Вирішили:
2.1. Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
2.3. Запропонувати І.Дубінському розглянути питання щодо врахування в рейтингу Mobile-користувачів окрім Android-browser також запущених Android-додатків.
3. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2016.
Вирішили:
3.1. Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3.2. Вважати доцільним об’єднання категорій «e-комерція» і «торгівля».
4. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ та жіночих веб-сайтів за грудень 2016.
Вирішили:
4.1. Виключити з рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ ресурси, які не відповіли на запит щодо відповідності встановленому Комітетом визначенню суспільно-політичних інтернет-ЗМІ: власний контент, наявність редакції тощо.
4.2. Доручити В.Куковському оприлюднити рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за грудень 2016 з урахуванням зауваження по п.4.1.
4.3. Взяти до відома інформацію щодо рейтингу жіночих веб-сайтів, які мають не менш ніж 2/3 жіночої аудиторії, розглянути питання на наступному засіданні Комітету.
5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р.
Вирішили:
5.1. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2016 р. в два етапи з орієнтовними датами: 1 етап 30 січня-6 лютого 2017 р., 2 етап – 7-14 лютого 2016 р.
5.2. Доопрацювати визначення «Мобільна реклама» та «Мобільний пристрій» в Глосарії сфери інтернет-реклами. Створити робочу групу у складі О.Яценко, С.Ковпак, М.Крутченко і запропонувати робочій групі доопрацювати визначення за участі членів Комітету. Затвердии визначення до 30.01.2017 р.
5.3. Внести зміни до методики та анкет опитування, які використовувались при проведенні дослідження за 2016 р., з метою визначення ринкових долей ринку інтернет-реклами для мобільних пристроїв.
5.4. Взяти за основу списки учасників дослідження (додається). Запропонувати членам Комітету до початку дослідження (до 30.01.2017) запропонувати можливі уточнення до списків учасників дослідження.
5.5. До 30.01.2017 р визначитися з доцільністю сегментування ринку digital-агентств при проведення дослідження.
5.6. Доручити Виконавчому директору ІнАУ звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.
6. Різне.
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету 14 лютого 2017 р. о 10:00 одночасно з підведенням підсумків дослідження ринку інтернет-реклами за 2016 р.
Всі рішення прийнято консенсусом.