Протокол засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
15.01.2020 р. м. Київ
Учасники засідання:
ПІБ |
Компанія |
Статус в Комітеті |
Яценко Олександр |
Dentsu Aegis Network |
Голова Комітету |
Коміссарук Михайло |
«УкрНет» ТОВ |
Член Правління ІнАУ, член Комітету |
Горохов Юрій |
Adtelligent |
Член Комітету |
Дубінський Іван |
«Фактум Ед Хок» ТОВ |
Член Комітету |
Віндерських Сергій |
Treeum |
Член Комітету |
Ковпак Сергій |
TMGU |
Член Комітету |
Левченко Богдан |
Iplace |
Член Комітету |
Літовченко Юлія |
Programmatic Media |
Член Комітету |
Cухіна Артем |
BRISE Capital |
Член Комітету |
Оверко Ірина |
Admixer |
Член Комітету |
Шверк Катерина |
MGID |
Член Комітету |
Кліменко Павло |
||
Ніссенбаум-Левицький Ігор |
||
Стадник Влад |
||
Доруда Іван |
||
Рекеда Микола |
||
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Виконавчий директор |
Безменнікова Катерина |
ІнАУ |
ПМ |
Авраменко Роксолана |
Liga.net |
Гість |
Ущапівська Надія |
Internews Ukraine |
Гість |
Яковлєв Сергій |
Медіагрупа «Україна» |
Гість |
Гагоуз Федір |
Медіагрупа «Україна» |
Гість |
Свердлик Дмитро |
Xenoss |
Гість |
Конотоп Богдан |
Getpin.com |
Гість |
Порядок денний засідання:
- Звіт по попереднім рішенням Комітету.
- Дані від Factum Group за грудень 2019 року:
— звіт про відвідуваність сайтів;
— рейтинг сайтів суспільно-політичних інтернет-ЗМІ;
— рейтинг інтернет-ЗМІ в категорії Бізнес та фінанси. - Підготовка до досліджень обсягів ринку інтернет-реклами за 2019 рік:
— медійна реклама;
— пошукова реклама. - Підготовка до проведення зустрічі по аудиторних дослідженнях Комітету у 2020 році.
- Організація роботи Комітету:
— бюджет та фінансування роботи Комітету на 2020 рік;
— план роботи Комітету у 2020 році;
— впровадження інституту Заступника Голови Комітету. - Різне.
1. Звіт по попереднім рішенням.
Слухали: О.Яценка
Вирішили: взяти інформацію до відома.
2. Дані від Factum Group за грудень 2019 року.
Слухали: О.Дубінського
Вирішили:
Взяти до відома матеріали досліджень та рейтинги. Запропонувати Адміністрації ІнАУ
оприлюднити інформацію.
3. Підготовка до досліджень обсягів ринку інтернет-реклами за 2019 рік (медійна реклама, пошукова реклама).
Слухали: О.Яценка
Вирішили:
3.1. Взяти до відома інформацію щодо досліджень обсягів ринку пошукової інтернет-реклами за 2019 рік.
3.2. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 2019 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап – 29 січня – 6 лютого 2020 р., 2 етап – 7-14 лютого 2020 р.
3.3. Провести дослідження ринку медійної інтернет-реклами на основі методики, яка використовувалась при попередньому дослідженні за підсумками 1-го півріччя 2019 року.
3.4. Схвалити списків учасників дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами (додається).
4. Підготовка до проведення зустрічі по аудиторних дослідженнях Комітету у 2020 році.
Слухали: О.Яценка
Вирішили:
Взяти до відома інформацію щодо проведення зустрічі по аудиторних дослідженнях Комітету у 2020 році з орієнтовною датою 28 січня з фокусом на паблішерів. Здійснити кроки по залученню інших стейкхолдерів, зокрема, агентств інтернет-реклами, до процесу підтримки аудиторних досліджень Комітету у 2020 році.
5. Організація роботи Комітету
Слухали: О.Яценка
Вирішили:
5.1. Взяти до відома інформацію щодо бюджету та фінансування роботи Комітету на 2020 рік.
5.2. Взяти до відома інформацію щодо плану роботи Комітету у 2020 році.
5.3. Вважати доцільним впровадження інституту Заступників Голови Комітету за напрямами паблішери, агенції, технологічні компанії. Запропонувати членам Комітету визначитись з пропозиціями кандидатур на посаду Заступників Голови Комітету за напрямами.
6. Різне.
Слухали: О.Яценка
Вирішили:
1. Рекомендувати Правлінню ІнАУ виключити зі складу Комітету І.Федорова і включити до складу Комітету Ірину Оверко (Admixer).
2. Запланувати засідання Комітету у 1-му півріччі на дати: 14 лютого, 11 березня, 16 квітня, 14 травня, 10 червня.
Всі рішення прийнято консенсусом.
Долучення | Size |
---|---|
spysky_agentstv_prodavciv_2019_0.xls | 41.5 КБ |