Протокол засідання Комітету від 14.02.2020

Протокол засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

14.02.2019 р.                                                                                                          м. Київ

 

Учасники засідання:

ПІБ

Компанія

Статус в Комітеті

Яценко Олександр

Dentsu Aegis Network

Голова Комітету

Коміссарук Михайло

УкрНет

Член Комітету

Бойко Михайло

Мінфінмедіа

Представник члена Комітету

Ковпак Сергій

TMGU

Член Комітету

Миколюк Ігор

Укрінвест

Член Комітету

Павлов Олександр

DIEVO

Представник члена Комітету

Левченко Богдан

Iplace

Член Комітету

Літовченко Юлія

Programmatic Media

Член Комітету

Педай Олена

UAMobile

Член Комітету

Cухіна Артем

BRISE Capital

Член Комітету

Куковський Володимир

ІнАУ

Виконавчий директор

Якимчук Олег

Google

 Гість

Хейна Михайло

BannerBoo

 Гість

Радкевич Олександр

ІнАУ

 Гість

Росліченко Микола

RST

 Гість

Савічєв Антон

Вісті

Гість 

Мінін Валентин

Вісті

 Гість

 

Порядок денний засідання:

1. Звіт по попереднім рішенням.

 

2. Дані від Factum Group за січень 2020 року:

  • звіт про відвідуваність сайтів;
  • рейтинг сайтів суспільно-політичних інтернет-ЗМІ.

 

3. Дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за 2019 рік: 

  • результати дослідження медійної інтернет-реклами;
  • результати дослідження пошукової інтернет-реклами.

 

4. Обговорення результатів зустрічі з видавцями по проєкту «Аудиторні дослідження».

 

5. Розгляд законопроектів №2634 від 19.12.2019 «Про внесення змін до Податкового кодексу» та №2693 від 27.12.2019 «Про медіа».

 

6. Організація роботи Комітету:  

  • фінальний бюджет 2019 року;
  • впровадження інституту Заступника Голови Комітету;
  • робота з Деревом проблем ринку;
  • розробка лендінгу Комітету (з DIEVO).

 

7. Різне:  

  • анонс наступного засідання.

 

 

Рішення:

1. Звіт по попереднім рішенням.

Слухали: О.Яценка

Вирішили: взяти інформацію до відома.

 

2. Дані від Factum Group за січень 2020 року.

Слухали: О.Яценка

Вирішили:

Взяти до відома матеріали досліджень та рейтинги. До перезапуску платформи аудиторних досліджень з урахуванням користувачів всіх мобільних платформ вважати доцільним поширювати дані аудиторних досліджень лише в робочій розсилці Комітету.

 

3. Дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за 2019 рік

Слухали: В.Куковського, О.Яценка

Вирішили:

3.1. Взяти до відома інформацію щодо досліджень обсягів ринку медійної інтернет-реклами за 2019 рік.

3.2. Взяти до відома інформацію щодо досліджень обсягів ринку пошукової інтернет-реклами за 2019 рік.

3.2. Опублікувати 18.02.2020 спільні дані досліджень обсягів ринку медійної і пошукової інтернет-реклами за 2019 рік.

 

4. Обговорення результатів зустрічі з видавцями по проєкту «Аудиторні дослідження».

Слухали: О.Яценка

Вирішили:

Взяти до відома інформацію щодо проведення зустрічі по аудиторних дослідженнях Комітету у 2020 році.

 

5. Розгляд законопроектів №2634 від 19.12.2019 «Про внесення змін до Податкового кодексу» та №2693 від 27.12.2019 «Про медіа».

Слухали: В.Куковського, М.Бойка, членів Комітету.

Вирішили:

Запропонувати членам Комітету надати зауваження до законопроектів №2634 від 19.12.2019 «Про внесення змін до Податкового кодексу» та №2693 від 27.12.2019 «Про медіа», в разі наявності.

 

7. Організація роботи Комітету

Слухали: О.Яценка

Вирішили:

7.1. Взяти до відома інформацію щодо організації роботи Комітету.
7.2. Запропонувати членам Комітету визначитись з пропозиціями кандидатур на посаду Заступників Голови Комітету за напрямами.

 

6. Різне.

Слухали: О.Яценка

Вирішили:

Провести наступне засідання Комітету 11 березня.

 

Всі рішення прийнято консенсусом.