Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
10.07.2018 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Дубінський Іван |
Factum Group |
Ковпак Сергій |
TMGU |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Кучеренко Іван |
DIEVO |
Шкіренко Юлія |
DIEVO |
Яценко Олександр |
Dentsu Aegis Network |
Горшков Володимир |
УМХ |
Літовченко Юлія |
Programmatic Media |
Лях Олексій |
newage |
Сухіна Артем |
Dentsu Aegis Network |
Порядок денний засідання
1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за червень 2018 р.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у червні 2018.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за червень 2018.
4. Щодо дослідження ринку інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р.
5. Різне
Рішення
1. Звіт про відвідуваність інтернет-сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за червень 2018 р.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у червні 2018.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за червень 2018.
Слухали: О.Дубінського
Вирішили: Доручити В.Куковському оприлюднити інформацію.
4. Щодо дослідження ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2018 р.
Слухали: Членів Комітету
Вирішили:
4.1. Взяти до відома інформацію О.Яценка та А.Сухіни щодо переговорів з представниками SimilarWeb про укладання договору з ІнАУ на надання інформації для дослідження українського ринку платного пошуку на постійній основі. Вважати доцільним укладання такого договору до офіційного оприлюднення результатів дослідження.
4.2. Провести дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р. в 2 етапи з датами: 1 етап – 25 липня 2018 р., 2 етап – 7 серпня 2018 р.
4.3. Оприлюднити результати дослідження українського ринку платного пошуку за підсумками 1 півріччя 2018 р. разом з результатами дослідженням ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р.
4.4. Вважати доцільним проведення спільного анкетування агентств інтернет-реклами в ході наступного дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами та ринку платного пошуку у 2019 р. за підсумками 2018 р.
4.5. Затвердити списки учасників дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами та українського ринку платного пошуку (Додаток 1).
4.6. Затвердити зміни до Методики дослідження (Додаток 2) та Анкети агентств (Додаток 3) в частині уточнення визначень Programmatic та соціальних медіа.
4.7. Вважати доцільним створення групи в соціальній мережі Facebook з обговорення особливостей заповнення анкет для представників компаній-учасників дослідження.
5. Різне
Вирішили:
5.1. Провести наступне засідання Комітету 07.08.2018 о 10:00 одночасно з підбиттям підсумків дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами та платного пошуку за підсумками 1 півріччя 2018 р.
5.2. В ході наступного засідання Комітету обговорити питання проведення прес-конференції з оприлюднення результатів дослідження.
Всі рішення прийнято консенсусом.
Долучення | Size |
---|---|
dodatok_1_spysky_agentstv_prodavciv_i-2018_0.xls | 72.5 КБ |
dodatok_2_metodyka_i-2018_0.ppt | 357 КБ |
dodatok_3_anketa_agentstv_ynternet-reklamy_i-2018_0.xls | 60.5 КБ |