Протокол засідання Комітету від 10.07.2018

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

10.07.2018 р.                                                                                                     м. Київ

 

Учасники засідання:

Коміссарук Михайло

Голова Комітету, Член Правління ІнАУ

Дубінський Іван

Factum Group

Ковпак Сергій

TMGU

Куковський Володимир

ІнАУ

Кучеренко Іван

DIEVO

Шкіренко Юлія

DIEVO

Яценко Олександр

Dentsu Aegis Network

Горшков Володимир

УМХ

Літовченко Юлія

Programmatic Media

Лях Олексій

newage

Сухіна Артем

Dentsu Aegis Network

 

Порядок денний засідання

1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за червень 2018 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у червні 2018.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за червень 2018.

4. Щодо дослідження ринку інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р.

5. Різне

 

Рішення

1. Звіт про відвідуваність інтернет-сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за червень 2018 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у червні 2018.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за червень 2018.

Слухали: О.Дубінського

Вирішили: Доручити В.Куковському оприлюднити інформацію.

 

4. Щодо дослідження ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2018 р.

Слухали: Членів Комітету

Вирішили:

4.1. Взяти до відома інформацію О.Яценка та А.Сухіни щодо переговорів з представниками SimilarWeb про укладання договору з ІнАУ на надання інформації для дослідження українського ринку платного пошуку на постійній основі. Вважати доцільним укладання такого договору до офіційного оприлюднення результатів дослідження.

4.2. Провести дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р. в 2 етапи з датами: 1 етап – 25 липня 2018 р., 2 етап – 7 серпня 2018 р.

4.3. Оприлюднити результати дослідження українського ринку платного пошуку за підсумками 1 півріччя 2018 р. разом з результатами дослідженням ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р.

4.4. Вважати доцільним проведення спільного анкетування агентств інтернет-реклами в ході наступного дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами та ринку платного пошуку у 2019 р. за підсумками 2018 р.

4.5. Затвердити списки учасників дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами та українського ринку платного пошуку (Додаток 1).

4.6. Затвердити зміни до Методики дослідження (Додаток 2) та Анкети агентств (Додаток 3) в частині уточнення визначень Programmatic та соціальних медіа.

4.7. Вважати доцільним створення групи в соціальній мережі Facebook з обговорення особливостей заповнення анкет для представників компаній-учасників дослідження.

 

5. Різне

Вирішили:

5.1. Провести наступне засідання Комітету 07.08.2018 о 10:00 одночасно з підбиттям підсумків дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами та платного пошуку за підсумками 1 півріччя 2018 р.

5.2. В ході наступного засідання Комітету обговорити питання проведення прес-конференції з оприлюднення результатів дослідження.

 

Всі рішення прийнято консенсусом.

Прикріплені файли