Протокол засідання Комітету від 08.07.2016

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

08.07.2016 р.                                                                                            м. Київ

 

Учасники засідання:

1.                   

Коміссарук Михайло

Голова Комітету, Член Правління ІнАУ

2.                   

Дубінський Іван

Factum Group

3.                   

Іванов Максим

First Internet Sales House

4.                   

Ковпак Сергій

TMGU

5.                   

Кривда Михайло

Обозреватель

6.                   

Куковський Володимир

ІнАУ

7.                   

Лях Олексій

Newage

8.                   

Миколюк Ігор

 

9.                   

Нігматуллін Олександр

Б2Блоггер

10.               

Чирков Віталій

StarLightDigital

11.               

Трибушна Юлія

StarLightMedia

12.               

Ваганова Ольга

StarLightMedia

13.               

Яценко Олександр

Адпро Україна

 

 

Порядок денний засідання

1. Звіт про матеріали досліджень за червень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

2. Щодо рейтингу ТОП-100 новинних ресурсів.

3. Питання проведення дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2016. 

4. Різне.

 

Рішення

1. Звіт про матеріали досліджень за червень 2016 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

     Вирішили:

     Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити Виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

      

2. Щодо рейтингу ТОП-100 новинних ресурсів.

     Вирішили:

     2.1. Внести уточнення до визначення рейтингу ТОП-100 новинних ресурсів:

Рейтинг по месячному охвату украинской интернет-аудитории для новостных ресурсов, которые генерируют собственный контент.

     2.2. При направленні розсилки ТОП-100 новинних ресурсів звернути увагу, що ТОП-100 новинних ресурсів – це рейтинг не лише українських новинних ресурсів, а всіх новинних ресурсв, які відвідують представники української інтернет-аудиторії.

    

3. Питання проведення дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2016. 

     Вирішили:

3.1. Вважати доцільним проведення дослідження у такі етапи: 1 етап – 26 липня 2016 р., 2 етап – 4 серпня 2016 р.

3.2. Затвердити перелік учасників дослідження (файл «Списки_Агентств_Продавцов_2016» додається).

 

3.3. Внести зміни до анкети «Анкета_Площадок_Холдингов-2016»: замість поля «Другие агентства» поле «Другие агентства и сейлз-хаусы»

 

 

4. Різне

     Вирішили:

Провести наступне засідання Комітету 4 серпня 2016 р. о 10:00 (одночасно з підбиттям підсумків заключного етапу дослідження).

 

Всі рішення прийнято консенсусом.