Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
08.06.2018 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Дубінський Олександр |
Factum Group |
Безсмертний Павло |
УМХ |
Лабунський Андрій |
Інформаційні технології |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Кучеренко Іван |
DIEVO |
Макаренко Максим |
|
Маліхатко Дар’я |
Publicis One |
Миколюк Ігор |
|
Осипенко Євген |
MediaHead |
Руль Аліна |
razom communications |
Сухіна Артем |
Dentsu Aegis Network |
Федоров Іван |
Admixer |
Яценко Олександр |
Dentsu Aegis Network |
Порядок денний засідання
1. Звіт про відвідуваність інтернет-сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за травень 2018 р.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у травні 2018 р.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за травень 2018.
4. Щодо дослідження українського ринку платного пошуку.
5. Щодо дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р.
6. Різне.
Рішення
1. Звіт про відвідуваність інтернет-сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за травень 2018 р.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у травні 2018.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за травень 2018.
Слухали: О.Дубінського
Вирішили:
- Взяти до відома матеріали досліджень. Доручити адміністрації ІнАУ оприлюднити інформацію.
- Доручити адміністрації ІнАУ опублікувати дані установчих досліджень після їх надання Factum Group.
4. Щодо дослідження українського ринку платного пошуку.
Слухали: А.Сухіну, О.Яценка
Вирішили:
4.1. Взяти до відома попередню інформацію про дослідження.
4.2. Уповноважити О.Яценка та А.Сухіну провести переговори з представниками SimilarWeb про укладання договору з ІнАУ на надання інформації для дослідження українського ринку платного пошуку на постійній основі.
4.3. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку платного пошуку за підсумками 1 півріччя 2018 р. разом з дослідженням ринку медійної інтернет-реклами.
5. Щодо дослідження ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р.
Слухали: В.Куковського
Вирішили:
5.1. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2018 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап – 25 липня 2018 р., 2 етап – 7 серпня 2018 р. Уточнити дати на наступному засіданні Комітету.
5.2. Доручити Виконавчому директору ІнАУ звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.
5.3. Взяти за основу списки учасників дослідження (Додаток 1). Запропонувати членам Комітету до наступного засідання запропонувати можливі уточнення до списків учасників дослідження.
5.4. Взяти за основу зміни до Методики дослідження (Додаток 2) та Анкети агентств (Додаток 3) в частині уточнення визначень Programmatic та соціальних медіа.
5.5. Вважати доцільним проведення вебінару з заповнення анкет для представників компаній-учасників дослідження засобами Google Hangouts. Деталі вебінару обговорити на наступному засіданні.
6. Різне
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету 10.07.2018 о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсусом.