Протокол засідання Комітету від 07.12.2018

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

07.12.2018 р.                                                                                                     м. Київ

 

Учасники засідання:

Коміссарук Михайло

Голова Комітету

Член Правління ІнАУ

Дубінський Іван

Член Комітету

Factum Group

Куковський Володимир

Секретар Комітету

Виконавчий директор ІнАУ

Кучеренко Іван

Член Комітету

DIEVO

Літовченко Юлія

Член Комітету

Programmatic Media

Лях Олексій

Член Комітету

newage

Яценко Олександр

Член Комітету

Dentsu Aegis Network (ТОВ «Адпро Україна»)

Сухіна Артем

Експерт

Dentsu Aegis Network (ТОВ «Адпро Україна»)

Безсмертний Павло

Експерт

УМХ

Сосновий Віталій

Експерт

Programmatic Media

 

Порядок денний засідання

1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за листопад 2018 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2018.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листопад 2018.

4. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2018 р.

5. Різне.

 

Рішення

1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за листопад 2018 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2018.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листопад 2018.

Слухали: І.Дубінського

Вирішили: Взяти до відома матеріали досліджень та рейтинги. Доручити адміністрації ІнАУ оприлюднити інформацію.

 

4. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2018 р.

4.1. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2018 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап – 3 декада січня 2019 р., 2 етап – 1 декада лютого 2019 р. Уточнити дати на наступному засіданні Комітету.

4.2. Запропонувати членам  Комітету до наступного засідання  запропонувати можливі уточнення до методики та списків учасників дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами, яке проводилось за підсумками 1 півріччя 2018 р.

4.3. Створити робочу групу з вимірювання ринку класифайлу та дошок оголошень у складі: О.Яценко, А.Сухина О.Лях, В.Сосновий.

 

 

5. Різне

Вирішили:

Провести наступне засідання Комітету 15.01.2019 о 10:00.

 

Всі рішення прийнято консенсусом.