Протокол засідання Комітету від 07.08.2018

07.08.2018

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

07.08.2018 р.                                                                                                     м. Київ

 

Учасники засідання:

Коміссарук Михайло

Голова Комітету, Член Правління ІнАУ

Дубінський Іван

Factum Group

Кондрашов Володимир

Інтернет ЮА

Кривда Михайло

Обозреватель

Куковський Володимир

ІнАУ

Літовченко Юлія

Programmatic Media

Семенченко Ірина

Укрнет

Сосновий Віталій

Programmatic Media

Сухіна Артем

Dentsu Aegis Network

Шкіренко Юлія

DIEVO

Яценко Олександр

Dentsu Aegis Network

 

Порядок денний засідання

1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за липень 2018 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у липні 2018.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за липень 2018.

4. Підбиття підсумків дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за 1 півріччя 2018 р.

5. Підбиття підсумків дослідження українського ринку платного пошуку за 1 півріччя 2018 р.

6. Щодо доповнення Глосарію сфери інтернет-реклами термінами, які були опрацьовані Комітетом ІнАУ з питань інтернет-реклами на засіданні 08.06.2018 та 10.07.2018.

7. Щодо Листа № 186 від громадської спілки «Бюро Інтерактивної Реклами Україна» 20.07.2018 з запитом на використання Глосарію інтернет-реклами.

8. Різне.

 

 

Рішення

1. Звіт про відвідуваність інтернет-сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за липень 2018 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у липні 2018.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за липень 2018.

Слухали: О.Дубінського

Вирішили: Доручити В.Куковському оприлюднити дану інформацію.

 

4. Підбиття підсумків дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за 1 півріччя 2018 р.

Слухали: В.Куковського, Д.Ромащенко (ЮФ «Василь Кісіль і Партнери»)

Вирішили: Взяти до відома інформацію за підсумками дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за 1 півріччя 2018 р. Доручити В.Куковському оприлюднити інформацію.

 

5. Підбиття підсумків дослідження українського ринку платного пошуку за 1 півріччя 2018 р.

Слухали: А.Сухіну, О.Яценка

Вирішили:

5.1. Взяти до відома інформацію за підсумками дослідження українського ринку платного пошуку за 1 півріччя 2018 р.

5.2. Вважати доцільним провести прес-конференцію за підсумками дослідження українського ринку платного пошуку за 1 півріччя 2018 р. орієнтовно 13 вересня 2018 р.

 

6. Щодо доповнення Глосарію сфери інтернет-реклами термінами, які були опрацьовані Комітетом ІнАУ з питань інтернет-реклами на засіданні 08.06.2018 та 10.07.2018.

Слухали: членів Комітету

Вирішили:

6.1. Включити до Глосарію сфери інтернет-реклами термін Programmatic:

Programmatic – автоматизований процес купівлі-продажу реклами в цифрових медіа в режимі реального часу з використанням RTB-протоколу.

6.2. Звернутись до Google Ukraine з проханням визначити правомірність включення в поняття Programmatic такого каналу як AdWords (банерна та відеореклама включно з Youtube).

6.3. Повторно розглянути визначення терміну Programmatic після отримання відповіді Google Ukraine, до проведення дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за 2018 р.

 

7. Щодо Листа № 186 від 20.07.2018 від громадської спілки «Бюро Інтерактивної Реклами Україна» з запитом на використання Глосарію інтернет-реклами.

Слухали: членів Комітету

Вирішили:

Рекомендувати Правлінню ІнАУ направити листа у відповідь на Лист № 186 від 20.07.2018 від ГС «Бюро Інтерактивної Реклами Україна» з запитом на використання Глосарію інтернет-реклами, із зазначенням наступних тез:

  1. ІнАУ не заперечує проти вільного використання Глосарію в межах, встановлених ст. 21 Закону України «Про авторське право і суміжні права»;
  2. разом з тим ІнАУ застерігає від незаконного використання Глосарію в порушення законодавства України, а саме будь-яке відтворення та/або розповсюдження, в тому числі (але не обмежуючись згаданим) розміщення на інтернет-ресурсах, друк, переробка, адаптація, тощо, без попередньої письмової згоди правовласника;
  3. ІнАУ вітає наміри ГС «Бюро інтерактивної реклами Україна» долучитися до справи розвитку вітчизняного ринку інтернет-реклами в цьому сегменті і запрошує її представників до робочої групи ІнАУ, яка займається розробкою Глосарію.

 

8. Різне

Вирішили:

Провести наступне засідання Комітету 10.09.2018 о 10:30.

 

Всі рішення прийнято консенсусом.