Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
07.07.2017 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Безсмертний Павло |
ВД УМХ |
Дубінський Іван |
Factum Group |
Крутченко Міла |
ADV |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Літовченко Юлія |
Programmatic Media |
Лях Олексій |
Newage |
Сухіна Артем |
"Адпро Україна" |
Яценко Олександр |
"Адпро Україна" |
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за червень 2017 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у червні 2017.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за травень 2017, уточнення списку за заявами ЗМІ.
4. Щодо дослідження ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2017 р.
5. Різне.
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за червень 2017 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у червні 2017.
3. Щодо рейтингу суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за червень 2017.
Слухали: І.Дубінського
Вирішили:
Взяти до відома матеріали досліджень та рейтинги. Доручити адміністрації ІнАУ оприлюднити інформацію.
4. Щодо дослідження ринку інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2017 р.
Слухали: В.Куковського
Вирішили:
4.1. Провести дослідження українського ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1 півріччя 2017 р. в 2 етапи з датами: 1 етап – 26 липня 2017 р., 2 етап – 4 серпня 2017 р.
4.2. Внести доповнення до методики щодо визначення Долі соціальных медіа і мессенджерів (FB, VK, Одноклассники, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) з внесенням відповідного додаткового питання до агентських анкет (Анкета агентств інтернет-реклами додається).
4.3. Запропонувати Робочій групі з вдосконалення методики дослідження опрацювати питання щодо можливості визначення обсягів пошукової реклами. Включити до складу цієї групи О.Ляха та М.Крутченко. Запросити до складу цієї групи представників агентств, які спеціалізуються на пошуковій рекламі.
4.4. Затвердити список учасників дослідження (Додається).
5. Різне.
Провести наступне засідання Комітету 11 серпня 2017 р. о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсуом.