Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами представляє словник, який на сьогодні зібрав 250 медіатермінів, що використовуються на ринку інтернет-реклами.
Глосарій інтернет-реклами є постійним проектом Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами й буде в подальшому доповнюватись та розвиватись.
Авторський колектив:
Олександр Яценко (Dentsu Aegis Network Ukraine), Ірина Семенченко (УКРНЕТ), Анастасія Байдаченко (AdPro), Богдан Левченко (iPlace), Іван Дубинський (Factum Group Ukraine), Ірина Андрющенко (StarLightMedia), Леся Прус (Gemius)
Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами висловлює подяку всім, хто брав участь у розробці глосарію інтернет-реклами: Ukrainian Digital Agencies Committee, Ukrainian Digital Productions Association Centrifuge, Індустріальному Телевізійному Комітету, ряду експертів, а також фірмі Sayenko Kharenko за юридичну експертизу.
Терміни:
Знайти термін
© ІнАУ, 2014-2018
Всі майнові права на даний Глосарій належать Інтернет Асоціації України.
Особисті немайнові права належать авторському колективу у складі: Олександра Яценка, Ірини Семенченко, Анастасії Байдаченко, Богдана Левченка, Івана Дубинського, Ірини Андрющенко, Лесі Прус.
Будь-яке відтворення та/або розповсюдження, в тому числі (але не обмежуючись згаданим) розміщення на інтернет-ресурсах, друк, переклад, переробка, адаптація, включення Глосарія, як складової частини інших творів (збірок, антологій, енциклопедій та таке інше) тощо, без попередньої письмової згоди правовласника заборонено.
Прикріплені файли