Глосарій сфери інтернет-реклами

Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами представляє словник, який на сьогодні зібрав 250 медіатермінів, що використовуються на ринку інтернет-реклами.

Глосарій інтернет-реклами є постійним проектом Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами й буде в подальшому доповнюватись та розвиватись.

Авторський колектив:
Олександр Яценко (Dentsu Aegis Network Ukraine), Ірина Семенченко (УКРНЕТ), Анастасія Байдаченко (AdPro), Богдан Левченко (iPlace), Іван Дубинський (Factum Group Ukraine), Ірина Андрющенко (StarLightMedia), Леся Прус (Gemius)
Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами висловлює подяку всім, хто брав участь у розробці глосарію інтернет-реклами: Ukrainian Digital Agencies Committee, Ukrainian Digital Productions Association Centrifuge, Індустріальному Телевізійному Комітету, ряду експертів, а також фірмі Sayenko Kharenko за юридичну експертизу.

Терміни:

 
 
Знайти термін
 
 
Для контактів:
Тел./факс: (044) 278-29-25
E-mail: dir@inau.org.ua