АМКУ з'ясує обставини щодо відповідності дій ПрАТ "Київстар" вимогам економічної конкуренції

24.11.2018

ІнАУ отримала листа від АМКУ: Лист № 270 від АМКУ 23.11.2018 щодо порушень законодавства про захист економічної конкуренції в діях компанії ПрАТ «Київстар»

 

Це відповідь на звернення ІнАУ: Лист № 149 від 03.10.2018 АМКУ щодо ознак недобросовісної конкуренції в діях компанії ПрАТ «Київстар» та

Лист № 150 від 03.10.2018 Голові НКРЗІ щодо ознак недобросовісної конкуренції в діях компанії ПрАТ «Київстар»,  якими Асоціація повідомляла про ознаки наявності перехресного субсидування одних телекомунікаційних послуг за рахунок інших та просилавтрутитись у ситуацію щодо можливих протиправних посягань на конкурентну основу існування ринку телекомунікаційних послуг та вжити заходів.

 

АМКУ у відповіді ІнАУ інформує, що він розглянув звернення ІнАУ, і повідомляє, що Комітетом будуть проведені відповідні дії з цього питання.

 

Зверненню ІнАУ до АМКУ передувало листування з ПрАТ «Київстар»:

 

  • 18.06.2018 ІнАУ направила листа керівнику ПрАТ «Київстар»: Лист № 90 від 18.06.2018 ПрАТ "Київстар" щодо вжиття заходів, направлених на припинення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції. У листі, який підготовлено за зверненнями членів ІнАУ і за підсумками засідання Комітету ІнАУ з питань захисту економічної конкуренції (протокол тут), зверталась увага на негативні наслідки для споживачів, ринку телекомунікацій і держави демпінгових тарифів на послуги фіксованого доступу до мережі Інтернет, які в ряду регіонів України впроваджує одних з найбільших гравців телеком-ринку України. Результатом такого підходу може стати монополізація і зменшення рівня конкуренції ринку на телекомунікацій з відповідними наслідками для споживачів, банкрутство суб’єктів господарювання малого і середнього бізнесу, бюджетні втрати. ІнАУ закликала керівника ПрАТ «Київстар» вжити заходів, направлених на недопущення порушення законодавства про захист економічної конкуренції на ринку послуг доступу до Інтернет, дотримуватись загальних принципів чесної конкуренції, не вживати дій, наслідком яких може буте порушення прав та законних інтересів інших учасників ринку послуг та які здійснюють свою діяльність у повній відповідності та дотриманні норм законодавства (податкового, про захист економічної конкуренції, про телекомунікації, тощо.