Лист № 187 від 25.06.2019 Голові КМДА щодо неухильності виконання законів України структурними підрозділами КМДА

25.06.2019
Вихідні реквізити: 
Вих. № 187 від 25.06.2019
Відправник: 
ІнАУ, Інтернет Асоціація України
Отримувач: 
Київська міська державна адміністрація

Голові Київської міської державної адміністрації

КЛИЧКУ В.В.

вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044

 

Вих. № 187

від 25 червня 2019 року

 

Щодо неухильності виконання законів України

структурними підрозділами КМДА

 

Шановний Віталію Володимировичу!

Інтернет Асоціація України (далі – ІнАУ), до складу якої входить понад 220 суб’єктів господарювання у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, висловлює Вам свою повагу та вчергове змушені звернутись до Вас з наступного приводу.

У своїх попередніх зверненнях на адресу Київської міської державної адміністрації (КМДА) та структурних підрозділів (листи від 06.06.2019 № 128, від 18.03.2019 № 77, від 22.12.2018 № 219, від 07.12.2018 № 212, від 03.12.2018 № 208, від 13.11.2018 № 171, від 13.11.2018 № 168), а також окремих комунальних підприємств (листи від 20.02.2019 № 36, від 20.11.2018 № 201, від 13.11.2018 № 169), нами неодноразово зверталась увага щодо неухильності забезпечення операторів, провайдерів телекомунікацій у доступі до інфраструктури об’єктів комунальної власності у м. Київ для розташування технічних засобів телекомунікацій у порядку та за процедурами, визначеними Законом України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» (далі – Закон про доступ), відповідними правилами та методиками, прийнятими на виконання цього закону, а також статтею 31 Закону України «Про телекомунікації».

Проте, жодного проекту рішення відповідними структурними підрозділами КМДА до цього часу не підготовлено.

Крім того, листом від 06.06.2019 № 050/22-3372 Департамент економіки та інвестицій, за результатом розгляду нашого звернення від 06.05.2019 № 128, повідомив, що «формування плати за доступ до інфраструктури об’єктів доступу відповідно до затверджених методик здійснюється вперше, на даний час з відповідними комунальними підприємствами проводиться робота щодо надання якісних розрахункових документів. Лише після ґрунтовного опрацювання зазначених розрахункових матеріалів буде підготовлений відповідний проект рішення Київської міської ради, який, перед тим як буде винесений на голосування, повинен пройти визначені законодавством погоджувальні процедури». При цьому, у зазначеному листі не вказуються орієнтовні терміни опрацювання розрахункових матеріалів та підготовки проектів відповідних рішень. Відтак, є повні підставі вважати, що відповідальними структурними підрозділами КМДА за підготовку проектів рішень на виконання Закону про доступ та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» фактично не виконуються вимоги цих законодавчих приписів. На превеликий жаль, замість створення сприятливих умов для здійснення діяльності та надання телекомунікаційних послуг операторами, провайдерами телекомунікацій у м. Київ, структурні підрозділи КМДА лише надають формалізовані «відписки» на наші звернення.

Така бездіяльність структурних підрозділів КМДА має негативні наслідки, оскільки, комунальні підприємства м. Києва також ігнорують право визначати у договорах про доступ граничні розміри плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу, які визначені у частині сьомій статті 17 Закону про доступ та, відповідно, укладати договори про доступ. Так, дотепер не врегульована ситуація щодо укладення договорів про доступ до елементів інфраструктури об’єктів комунальної власності з КП «Київавтошляхміст». А КП «Київміськсвітло», яке раніше стверджувало про готовність виконання ним положень Закону про доступ, зокрема, в частині укладення договорів на умовах, визначених цим законом та визначенні розмірів плати за доступ, наразі, вказує операторам, провайдерам телекомунікацій, що зможе заключити договори про доступ до елементів інфраструктури об’єкта будівництва та нараховувати періодичну плату за доступ до опор зовнішнього освітлення лише після встановлення плати за доступ до об’єкта будівництва Київською міською радою.

Внаслідок цього оператори, провайдери телекомунікацій змушені і надалі сплачувати комунальним підприємствам м. Києва необґрунтовану плату за право розташування технічних засобів телекомунікацій з використанням яких надаються телекомунікаційні послуги споживачам.

Статтею 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» визначено, що місцева державна адміністрація, зокрема, забезпечує виконання Конституції та Законів України, рішень Конституційного Суду України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади.

 

Відтак, шановний Віталію Володимировичу, вчергове звертаємось до Вас з вимогою втрутитись в ситуацію та скерувати роботу структурних підрозділів КМДА на неухильне виконання повноважень, визначених законодавством, а також вимог Закону про доступ та інших нормативно-правових актів щодо забезпечення операторам, провайдерам телекомунікацій м. Київ безперешкодного доступу до інфраструктури об’єктів доступу комунальної власності для розташування технічних засобів телекомунікацій та встановленні розмірів плати за доступ у відповідності до частини сьомої статті 17 Закону про доступ.

 

З повагою

Голова Правління Інтернет Асоціації України                                                                                                           О. Федієнко