Лист № 179 від 23.11.2012 р. до Президента України щодо змін до Регламенту міжнародного електрозв'язку

23.11.2012
Відправник: 
ІнАУ, Інтернет Асоціація України

Президенту України

Януковичу В.Ф.

 

 

 

 

 

 

Вих. № 179

від 23 листопада 2012 р.

 

Щодо змін до Регламенту міжнародного електрозв’язку

 

 

Вельмишановний Вікторе Федоровичу!

 

Користуючись нагодою, Інтернет Асоціація України (ІнАУ), яка об’єднує понад 120 підприємств сфери інформаційно-комунікаційних технологій України, висловлює Вам свою повагу і звертається з наступним.

На порядку денному Всесвітньої конференції міжнародного електрозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку (ВКМЕ-2012), що відбудеться в Дубаї 3-14 грудня 2012 року, стоїть розгляд змін (нової редакції) до Регламенту міжнародного електрозв’язку 1988 року. Кожна з 48 держав-членів МСЕ, у тому числі Україна, були запрошені Радою МСЕ згідно рішенням сесії МСЕ (Женева, 13.07.2012 р.) провести на національному рівні відкриті консультації та надати свої пропозиції щодо проекту нової редакції (змін) Регламенту міжнародного електрозв’язку (далі - Регламенту), що розміщений на веб-сайті МСЕ. (див. www.itu.int/en/wcit-12/Documents/draft-future-itrs-public.pdf).

У ході громадського обговорення проекту змін до Регламенту, яке було проведено Адміністрацією Держспецзв’язку у жовтні поточного року, було враховано ряд пропозицій ІнАУ та інших інституцій громадянського суспільства України.

Разом з тим слід зазначити, деякі наші ключові застереження не були враховані. В результаті чого остання робоча редакція Регламенту, яка опрацьовується в рамках Регіональної співдружності в галузі зв’язку, а також проект Пропозицій України відносно окремих положень і статей Регламенту, не повною мірою забезпечує збереження існуючого на сьогодні рівного багатостороннього підходу до управління Інтернетом та дає підстави для впровадження необґрунтованого регулювання на міжнародному та місцевому рівні.

Ці загрози передусім містяться в новаціях, які створюють можливість розширеного тлумачення поняття маршрутизації трафіку, а також надають державам надлишкові функції у сфері використання ресурсів адресації у мережі Інтернет. Наслідком впровадження цих новацій може стати руйнування існуючого порядку автоматичної маршрутизації трафіку в Інтернеті та виникнення конфліктів між державами і міжнародними організаціями у сфері використання ресурсів адресації у мережі Інтернет.

З огляду на зазначене, пропонуємо втрутитись у ситуацію та уточнити Пропозиції України відносно окремих положень і статей Регламенту, а саме:

1) з метою усунення можливості розширеного тлумачення поняття маршрутизації трафіку та надмірного регулювання Інтернету замінити термін «трафіка» на термін «голосового трафика» у статтях 2.6, 2.7, 2.10, 2.16, 2.17, 3.3, 4.2, та у статтях. 1.4, 1.5, 2.6 Додатку 1, а також вилучити фразу «включая услуги по передаче данных и Интернет-трафика» у ст. 4.2.

2) з метою запобігання виникненню конфліктів між державами і міжнародними організаціями у сфері використання ресурсів адресації у мережі Інтернет вилучити фразу «наименований, идентификации и адресации» із статті 3.6: «Государства-члены должны стремиться своевременно обеспечить достаточные ресурсы нумерации, наименований, идентификации и адресации на сетях электросвязи и обеспечивать конкурирующие, в том числе на глобальном уровне, механизмы их распределения для удовлетворения требований и потребностей услуг международной электросвязи» та із статті 5А.7: «Государства-члены должны обеспечивать использование ресурсов нумерации, наименований, адресации и идентификации в соответствии с их предназначением и установленным распределением».

Сподіваємось, що Ваша підтримка пропозицій української інтернет-спільноти у даному питанні дасть змогу попередити  винесення на міжнародний рівень ідеї прибічників тоталітарного контролю над Всесвітньою мережею під егідою Регіональної співдружності в галузі зв’язку.

 

З повагою,

 

 

 

Голова Правління

 Інтернет Асоціації України                                                                       С. Бойко