Коли в Запоріжжі виконають вимоги Закону «Про доступ.»?

18.06.2018

Рада бізнес-омбудсмена надала відповідь на скаргу ІнАУ щодо ситуації з доступом до інфраструктури телекомунікацій в Запоріжжі.

Відповідь бізнес-омбудсмена див. тут: Лист №164 від Рада бізнес-омбудсмена 18.06.2018 щодо рішення Ради бізнес-омбудсмена за скаргою № 1804101721281 у з`вязку із закриттям справи.

Справа закрита за формальними признаками.

 

Звернення ІнАУ до бізнес-омбудсмена див. тут: Лист № 52 від 06.04.2018 бізнес-омбудсмену в Україні щодо скарги на дії виконавчого комітету Запорізької міської ради та управителів будинків.

Скаргою до бізнес-омбудсмена, а також рядом звернень до інших профільних державних органів ІнАУ закликала втрутитись у ситуацію і припинити неправомірні дії управляючих компаній у Запоріжжі, які всупереч Закону «Про доступ ..»  встановили штучні перепони у здійсненні діяльності: не допускали представників провайдерів до технологічних приміщень, встановлювали тарифи, які перевищували визначений законом максимум, вимагали переукладення діючих договорів на невигідних і «кабальних» умовах.

Саме виконкомом Запорізької міськради призначив ці управляючі компанії, а Запорізька місьськрада до цього часу не внесла зміни до свого рішення щодо Положення про встановлення договорів сервітуту відповідно до Закону «Про доступ..»

 

При цьому Запорізька міськрада, яка мала б привести свої рішення у відповідність до Закону «Про доступ..» і добитися виконання його положень від призначених своїм виконкомом управляючих компаній, чомусь вважає, що ця справа її не стосується. Див відповіді Запорізької міськради: Лист № 138 від Запорізької міської ради 16.05.2018 щодо розгляду звернення стосовно ймовірних порушень законодавства з боку управителів багатоквартирних будинків у м. ЗапоріжжяЛист № 154 від Запорізької міської ради 05.06.2018 щодо розгляду звернення стосовно невиконання вимог закону про доступ у м.Запоріжжя

 

Тим часом, на фоні бездіяльності Запорізької міськради та незаконної активності призначених її виконкомом управляючих компаній продовжується знищення ринку доступу до мережі Інтернет, включно з послугами поширення вітчизняного телевізійного контенту.

Підсумком стане не лише ліквідація конкуренції на телекомунікаційному ринку і захоплення його монополістами. Створені всі умови для масового переходу жителів прифронтової області на супутниковий контент країни-агресора з усіма відповідними соціально-політичними наслідками в регіоні.