ІнАУ у співпраці з ВААІД провела семінар "Засоби залучення клієнтів та просування брендів в Інтернеті для автомобільного сегменту в Україні"

09.07.2013

ІнАУ у співпраці з Всеукраїнською асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) провела 9 липня 2013 р. семінар «Засоби залучення клієнтів та просування брендів в Інтернеті для автомобільного сегменту в Україні».

Ідея заходу виникла в рамках Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами, який запланував на 2013 рік кілька семінарів у різних сегментах економіки спільно з профільними асоціаціями, що представляють ці сегменти. Уже проведено два подібних заходи разом з банківською асоціацією НАБУ.

В ході семінару, який відбувся в конференц-залі київського готелю «Хаятт», були презентовані можливості Інтернету для автомобільної реклами.

За даними компанії «InMind Opinion Media», яка виконує дослідження інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, у червні 2013 р. загальне місячне охоплення всіх автосайтів становило 38,3% серед інтернет-користувачів старше 15 років, а обсяг реклами в Інтернеті в категорії «Автомобілі» склав 2,2% від загального обсягу вітчизняної інтернет-реклами.

Стрімке зростання інтернет-реклами змушує рекламодавців звертати активну увагу на цей сегмент комунікації з покупцем, і автоімпортери та автодилери не є виключенням.

Звертаючись з вітальним словом до учасників семінару, Голова Правління ІнАУ Тетяна Попова та Генеральний директор ВААІД Олег Назаренко наголосили на зростанні ролі інтернет-комунікацій у розвитку бізнесу і побажали присутнім успіху у використанні сучасних маркетингових інструментів.

В ході семінару фахівці підрозділів реклами і маркетингу українських автоімпортерів і автодилерів ознайомились з інструментами і механізмами інтернет-реклами, про які розповіли представники інтернет-компаній, які є лідерами у своїх сегментах:

         Ольга Євтушенко (медіаходинг United Online Ventures) показала переваги безпосередньої інтерактивної комунікації з інтернет-аудиторією;

         Віталій Георгієв (агентство інтернет-реклами AdPro) розповів про шлях покупця  авто онлайн: від пошуку до прийняття рішення;

         Іван Геч (Sales House RIA) ознайомив аудиторію з особливостями спільного використання інструментів медійної реклами і PR;

         Іван Дубінський (дослідницька компанія InMind Opinion Media) презентував дані досліджень і розповів про потенціал Інтернету сьогодні і завтра;

         Євген Лозбін (сайт «UBR.ua») повідомив учасників семінару про комунікацію з брендом як засіб стимулювання обсягу продажів;

         Павло Баранок (сайт Avtosale.ua) розповів про окремі аспекти продажу автомобілів в Інтернеті.

Учасники семінару з зацікавленістю сприйняли інформацію про сучасні інструментами інтернет-реклами для сегменту автопродажів.