Лист №67 від 17.05.2016 НКРЕКП щодо договорів про відшкодування витрат на переобладнання конструкційних елементів повітряних ліній для забезпечення можливості спільного підвісу з ініціативи ПАТ "ЕК "Херсонобленерго""

17.05.2016
Відправник: 
ІнАУ, Інтернет Асоціація України

 

Голові Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

Вовку Д.В.

вул. Смоленська, 19, м. Київ, 03057

 

Вих. №67

від «17» травня 2016 р.

 

Шановний Дмитре Володимировичу!

Інтернет Асоціація України (далі – ІнАУ) висловлює Вам свою повагу та звертається з приводу наступного.

У травні поточного року до ІнАУ, як усно, так і письмово звертаються оператори телекомунікацій з приводу ситуації, яка склалась при використанні об’єктів енергетичної інфраструктури (опор) для сумісного підвішування телекомунікаційних мереж у Херсонській області.

Зокрема, суб’єкти господарювання зазначають, що з ініціативи ПАТ «ЕК «Херсонобленерго» (далі – товариство) вони були змушені укласти договори про відшкодування витрат на переобладнання конструкційних елементів повітряних ліній для забезпечення можливості спільного підвісу ОКСН, при тому що між сторонами були укладені і діяли договори про надання послуг із використання опор ПЛ товариства. За наявною інформацією, оператори телекомунікацій мали необхідні дозволи на виконання робіт по монтажу мереж ВОЛЗ на опорах, ніяких спеціальних вимог до характеристик траверсів товариство не визначало, телекомунікаційні мережі були введені в експлуатацію. Разом з цим, ПАТ «ЕК «Херсонобленерго» підняло питання про невідповідність «провайдерських» траверсів внутрішнім вимогам товариства, та спонукало до переобладнання мереж в нові траверси для підвісу, які належать обленерго. Переукладення договорів спричиняє понесення додаткових фінансових витрат операторами телекомунікацій, оскільки, за їх інформацією, вартість однієї траверси обленерго становить 228 грн., так і витрат, пов’язаних з демонтажем «старих» траверс.

Оператори телекомунікацій не мають альтернативи прокладення телекомунікаційних кабелів, окрім як з використанням об’єктів енергетичної інфраструктури ПАТ «ЕК «Херсонобленерго», особливо на територіях приватного сектору та у сільській місцевості Херсонської області.

Крім цього вказані дії ПАТ «ЕК «Херсонобленерго», вважаємо, порушують вимоги Меморандуму про взаємодію та співпрацю між представниками Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електроенергетики та комунальних послуг, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, представниками енергетичних компаній, власників об’єктів енергетичної інфраструктури, операторів та провайдерів телекомунікацій, профільних асоціацій, підписаного 01.04.2016 (далі – Меморандум).

Відповідно до Статуту ІнАУ, метою діяльності Асоціації є сприяння розвитку українського сегменту глобальної мережі Інтернет та розвитку інформаційно-телекомунікаційних технологій, захист інтересів учасників та сприяння створенню ефективного конкурентного середовища у їх діяльності.

Враховуючи наведене, в межах повноважень, просимо:

1.      Здійснити перевірку зазначених дій ПАТ «ЕК «Херсонобленерго» на предмет відповідності законодавству у сфері електроенергетики та, у разі виявлення порушень, вжити заходів реагування відповідно до повноважень;

2.      Надати інформацію щодо стану опрацювання Правил використання об’єктів енергетичної інфраструктури для розміщення телекомунікаційних мереж, що визначено Меморандумом, як один з напрямів співпраці.

Крім зазначеного, просимо повідомити, а, у разі наявності, надати копію Методики (чи іншого документу) розрахунку вартості витрат на переобладнання конструкційних елементів повітряних ліній для забезпечення можливості спільного підвісу ОКСН.

 

 

З повагою,

 

Голова правління

Інтернет Асоціації України                                                                   О. Федієнко