Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
22.05.2013 р. м. Київ
Учасники засідання
Голова Комітету Коміссарук Михайло |
Член Правління ІнАУ | |
Члени Комітету |
| |
Байдаченко Анастасія |
AdPro | |
Гордєєва Тетяна |
| |
Дубінський Іван |
InMind | |
Гранкін Владислав |
РБК | |
Левченко Богдан |
Brainberry | |
Експерти |
| |
Куковський Володимир |
ІнАУ | |
Ковпак Сергій |
ТАКіТАК | |
Скоцик Андрій |
УкрНет | |
Яценко Олександр |
Aegis Media/GMG | |
Горшков Владимир |
Старлайт Медіа | |
Стельмах Віта |
InMind |
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за квітень 2013 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у квітні 2013
3. Щодо проведення освітнього семінару для просування можливостей інтернет-реклами
4. Різне.
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за квітень 2013 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів.
Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубінського.
Вирішили:
Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у квітні 2013.
Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубінського, членів Комітету.
Вирішили:
2.1. Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
2.2. Запропонувати І.Дубинському розглянути можливість виключення брендів, які не таргетовані на українську аудиторію, у презентаії можливостей AdvertTrack.
3. Щодо проведення освітнього семінару для просування можливостей інтернет-реклами.
Слухали: Голову Комітету М.Коміссарука, членів Комітету.
Вирішили:
3.1. Провести орієнтовно спільно з НУБУ освітній семінар для просування можливостей інтернет-реклами серед фахівців банківської сфери:
· час проведення: початок липня 2013
· аудиорія: інтернет-маркетологи банків; прикладні фахівців, які відповідають за подання послуг банку в інтернеті, просування послуг банку в Інтернеті
· розрахункова тривалість кейсу: 45 хв.
· кількість кейсів в семінарі – 4-5.
3.2. Запропонувати членам Комітету до 4 червня підготувати пропозиції по практичним кейсам до освітнього семінару на надати таку інформацію про свою пропозицію:
· назва та тези кейсу
· інформація про спікера (досвід)
· інформація про презентаційні матеріали, які будуть використані.
3.3. Доручити В.Куковському узагальнити надані пропозиції та передати їх для проведення відбору до НАБУ.
4. Різне.
Слухали: Голову Комітету М.Коміссарука.
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету 20.06.2013 р о 10:00.