Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
21.01.2015 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Дубінський Іван |
Factum Group |
Гордєєва Тетяна |
Інфінсервіс |
Іванов Максим |
First Internet Sales House |
Ковпак Сергій |
Takitak |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Левченко Богдан |
Brainberry |
Лєбєдєва Ольга |
Старлайт |
Миколюк Ігор |
|
Семенченко Ірина |
«УкрНет» |
Яценко Олександр |
"АМЦС" |
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2014 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2014.
3. Щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.
4. Щодо дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р.
5. Різне
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2014 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Слухали: І.Дубинського.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2014
Слухали: І.Дубинського.
Вирішили по питанням 1-2:
Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3. Щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.
Слухали: О.Яценка.
Вирішили:
Після завершення роботи над доповненнями глосарію вважати доцільним проведення круглого столу для презентації ринку оновленого глосарію, врахування зауважень щодо глосарію, а також щодо інших питань діяльності Комітету.
4. Щодо дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р.
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
4.1. Затвердити перелік учасників дослідження з урахуванням зауважень (додається).
4.2. Провести дослідження в такі часові етапи:
· 26.01.2015 – розсилка анкет медійним агентствам та digital-агентствам
· 03.02.2015 – обробка анкет медійних агентств та digital-агентств, підсумки 1 етапу досліджень, розсилка анкет продавцям медійної інтернет-реклами
· 12.02.2015 – обробка анкет продавців медійної інтернет-реклами, загальні підсумки.
5. Різне.
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету 12.02.2015 р. о 10:00 в офісі ІнАУ, одночасно з підсумками дослідження ринку інтернет-реклами.
Всі рішення прийнято консенсусом.