Протокол засідання Комітету від 21.01.2015

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

21.01.2015 р.                                                                                  м. Київ

 

Учасники засідання:

 

Коміссарук Михайло

Голова Комітету, Член Правління ІнАУ

Дубінський Іван

Factum Group

Гордєєва Тетяна

Інфінсервіс

Іванов Максим

First Internet Sales House

Ковпак Сергій

Takitak

Куковський Володимир

ІнАУ

Левченко Богдан

Brainberry

Лєбєдєва Ольга

Старлайт

Миколюк Ігор

 

Семенченко Ірина

«УкрНет»

Яценко Олександр

"АМЦС"

 

Порядок денний засідання

 

1.  Звіт про матеріали досліджень за грудень 2014 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

2.  Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2014.

3.  Щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.

4.  Щодо дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р.

5.  Різне

 

 

Рішення

1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2014 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

Слухали: І.Дубинського.

    

2.  Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2014

Слухали: І.Дубинського.

 

     Вирішили по питанням 1-2:

     Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

 

 

3.  Щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.  

Слухали: О.Яценка.

     Вирішили:

     Після завершення роботи над доповненнями глосарію вважати доцільним проведення круглого столу для презентації ринку оновленого глосарію, врахування зауважень щодо глосарію, а також щодо інших питань діяльності Комітету.

      

4.  Щодо дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р.

Слухали: В.Куковського.

     Вирішили:

     4.1. Затвердити перелік учасників дослідження з урахуванням зауважень (додається).

     4.2. Провести дослідження в такі часові етапи:

·        26.01.2015 – розсилка анкет медійним агентствам та digital-агентствам

·        03.02.2015 – обробка анкет медійних агентств та digital-агентств, підсумки 1 етапу досліджень, розсилка анкет продавцям медійної інтернет-реклами

·        12.02.2015 – обробка анкет продавців медійної інтернет-реклами, загальні підсумки.

    

5.  Різне.

Слухали: В.Куковського.

     Вирішили:

     Провести наступне засідання Комітету 12.02.2015 р. о 10:00 в офісі ІнАУ, одночасно з підсумками дослідження ринку інтернет-реклами.

    

Всі рішення прийнято консенсусом.