Протокол засідання Комітету від 19.02.2013

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

19.02.2013 р.                                                                                  м. Київ

 

Учасники засідання

Голова комітету

 

Коміссарук Михайло

Член Правління ІнАУ

Члени комітету

 

Гордєєва Тетяна

ІА «Інфінсервіс»

Дубинський Іван

InMind

Григоренко Марина

Escape Digital Marketing Group

Вірко Олена

Digital Promotion

Пероганич Юрій

Wikimedia Україна

Попович Анатолій

«First Internet Sales House»

 

 

 

Експерти

 

Кузема Роман

Ad Labs Україна

Куковський Володимир

ІнАУ

Миколюк Ігор

Комерсант Україна

Скоцик Андрій

УкрНет

Яценко Олександр

РБК

Ткаліч Денис

Яндекс Україна

Тисменецький Олександр

T-Cell

Касьяненко Ростислав

Propeller Digital

Логвиновська Вероніка

AdPro

Макаров Олександр

Digital Promotion

Лисюк Дмитро

 

Пушкарьов Андрій

Smart-Links

 

 

 

 

Порядок денний засідання

1.  Звіт про матеріали досліджень за січень  2013 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

2.  Дані установчих досліджень, які поводились у січні 2013 р..

3.  Щодо топ-50 брендів за обсягами медійної інтернет-реклами за січень 2013 на основі AdvertTrack.

4.  Питання оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.:

·         розгляд та затвердження списку Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, враховуючи відповідність доходів Агентств визначенню медійної інтернет-реклами, прийнятому в дослідженні.

·         розгляд і затвердження списку найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, виходячи з можливості максимального охоплення ринку.

·         можливість автоматизованого вводу даних нотаріусом при обробці матеріалів досліджень.

5.  Щодо проведення заходу для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.

6.  Про подальші Задачі Комітету в поточному році.

7.  Різне.

 

Рішення

1. Звіт про матеріали досліджень за січень  2013 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.

     Вирішили:

     Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

    

2.  Дані установчих досліджень, які поводились у січні 2013 р.

Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.

     Вирішили:

     Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

 

3.  Щодо топ-50 брендів за обсягами медійної інтернет-реклами за січень 2013 на основі AdvertTrack та щодо рейтингу майданчиків з розміщення медійної інтернет-реклами за показником обсягів банеропоказів у січні 2013 р.

Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.

     Вирішили:

     Інформацію взяти до відома.

 

4.  Питання оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.

Слухали: Виконавчого директора ІнАУ В.Куковського, членів Комітету.

     Вирішили:

4.1. Затвердити список Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, з доповненням Digital Promotion.

4.2. Розглянути список найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, виходячи з можливості максимального охоплення ринку. Членам Комітету надати свої пропозиції у розсилку Комітету.

 

5.  Щодо проведення заходу для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.

Слухали: М.Коміссарука, Т.Гордєєву.

     Вирішили:

5.1. Провести захід щодо просування можливостей інтернет-реклами для топ-менеджерів банків у взаємодії банківською асоціацією (березень-квітень 2013).

5.2. Провести навчальний семінарі для спеціалістів сфери інтернет-реклами провідних галузей (квітень 2013).

 

6.  Про подальші Задачі Комітету в поточному році.

Слухали: М.Коміссарука, членів Комітету.

     Вирішили:

     6.1. Вважати доцільним включити до плану робіт Комітету на 2013 рік:

·     Продовження і розвиток проекту досліджень соціально-демографічних показників українських відвідувачів інтернет-сайтів на базі панелі.

·     Просування можливостей інтернет-реклами у взаємодії з галузевими асоціаціями для провідних галузей економіки України.

·     Проведення навчальних семінарів для спеціалістів сфери інтернет-реклами провідних галузей.

·     Формування курсу відеолекцій в рамках освітнього проекту

·     Розширення переліку параметрів, які вимірюються в рамках проекту оцінки ринку інтернет-реклами (сегментація на окремі ринки и види інтернет-реклами)

·     Можливість з лютого 2013 року отримувати інформацію по співвідношенню активностей по сегментам ринку в рамках проекту досліджень соціально-демографічних показників

·     Розширення складу Комітету

·     Співробітництво з IAB

·     Розробити план мотивації учасників ринку інтернент-реклами для участі в Комітеті і членстві в ІнАУ

·     Виконання кроків щодо включення даних досліджень ІнАУ у глобальні звіти, зокрема, до звітів Міжнародного Союзу Електрозв’язку.

6.2. Запропонувати О.Яценку розробити план мотивації учасників ринку інтернент-реклами для участі в Комітеті і членстві в ІнАУ, за участі І.Дубинського, О.Вірко, В.Куковського.

 

7.  Різне.

7.1. Рекомендувати Правлінню ІнАУ включити до складу Комітету Миколюка Ігоря, «Комерсант Україна».

7.2. Провести наступне засідання Комітету 14.03.2013 р о 10:00.