Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
19.02.2013 р. м. Київ
Учасники засідання
Голова комітету |
| |
Коміссарук Михайло |
Член Правління ІнАУ | |
Члени комітету |
| |
Гордєєва Тетяна |
| |
Дубинський Іван |
InMind | |
Григоренко Марина |
Escape Digital Marketing Group | |
Вірко Олена |
Digital Promotion | |
Пероганич Юрій |
Wikimedia Україна | |
Попович Анатолій |
«First Internet Sales House» | |
|
| |
Експерти |
| |
Кузема Роман |
Ad Labs Україна | |
Куковський Володимир |
ІнАУ | |
Миколюк Ігор |
Комерсант Україна | |
Скоцик Андрій |
УкрНет | |
Яценко Олександр |
РБК | |
Ткаліч Денис |
Яндекс Україна | |
Тисменецький Олександр |
T-Cell | |
Касьяненко Ростислав |
Propeller Digital | |
Логвиновська Вероніка |
AdPro | |
Макаров Олександр |
Digital Promotion | |
Лисюк Дмитро |
| |
Пушкарьов Андрій |
Smart-Links | |
|
|
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за січень 2013 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Дані установчих досліджень, які поводились у січні 2013 р..
3. Щодо топ-50 брендів за обсягами медійної інтернет-реклами за січень 2013 на основі AdvertTrack.
4. Питання оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.:
· розгляд та затвердження списку Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, враховуючи відповідність доходів Агентств визначенню медійної інтернет-реклами, прийнятому в дослідженні.
· розгляд і затвердження списку найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, виходячи з можливості максимального охоплення ринку.
· можливість автоматизованого вводу даних нотаріусом при обробці матеріалів досліджень.
5. Щодо проведення заходу для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.
6. Про подальші Задачі Комітету в поточному році.
7. Різне.
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за січень 2013 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.
Вирішили:
Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
2. Дані установчих досліджень, які поводились у січні 2013 р.
Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.
Вирішили:
Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3. Щодо топ-50 брендів за обсягами медійної інтернет-реклами за січень 2013 на основі AdvertTrack та щодо рейтингу майданчиків з розміщення медійної інтернет-реклами за показником обсягів банеропоказів у січні 2013 р.
Слухали: Директора проекту Opinion І.Дубинського, членів Комітету.
Вирішили:
Інформацію взяти до відома.
4. Питання оцінки обсягів інтернет-реклами в Україні за підсумками 2012 р.
Слухали: Виконавчого директора ІнАУ В.Куковського, членів Комітету.
Вирішили:
4.1. Затвердити список Агентств медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, з доповненням Digital Promotion.
4.2. Розглянути список найбільших Продавців медійної інтернет-реклами для проведення дослідження, виходячи з можливості максимального охоплення ринку. Членам Комітету надати свої пропозиції у розсилку Комітету.
5. Щодо проведення заходу для просування можливостей інтернет-реклами для банківського сектору.
Слухали: М.Коміссарука, Т.Гордєєву.
Вирішили:
5.1. Провести захід щодо просування можливостей інтернет-реклами для топ-менеджерів банків у взаємодії банківською асоціацією (березень-квітень 2013).
5.2. Провести навчальний семінарі для спеціалістів сфери інтернет-реклами провідних галузей (квітень 2013).
6. Про подальші Задачі Комітету в поточному році.
Слухали: М.Коміссарука, членів Комітету.
Вирішили:
6.1. Вважати доцільним включити до плану робіт Комітету на 2013 рік:
· Продовження і розвиток проекту досліджень соціально-демографічних показників українських відвідувачів інтернет-сайтів на базі панелі.
· Просування можливостей інтернет-реклами у взаємодії з галузевими асоціаціями для провідних галузей економіки України.
· Проведення навчальних семінарів для спеціалістів сфери інтернет-реклами провідних галузей.
· Формування курсу відеолекцій в рамках освітнього проекту
· Розширення переліку параметрів, які вимірюються в рамках проекту оцінки ринку інтернет-реклами (сегментація на окремі ринки и види інтернет-реклами)
· Можливість з лютого 2013 року отримувати інформацію по співвідношенню активностей по сегментам ринку в рамках проекту досліджень соціально-демографічних показників
· Розширення складу Комітету
· Співробітництво з IAB
· Розробити план мотивації учасників ринку інтернент-реклами для участі в Комітеті і членстві в ІнАУ
· Виконання кроків щодо включення даних досліджень ІнАУ у глобальні звіти, зокрема, до звітів Міжнародного Союзу Електрозв’язку.
6.2. Запропонувати О.Яценку розробити план мотивації учасників ринку інтернент-реклами для участі в Комітеті і членстві в ІнАУ, за участі І.Дубинського, О.Вірко, В.Куковського.
7. Різне.
7.1. Рекомендувати Правлінню ІнАУ включити до складу Комітету Миколюка Ігоря, «Комерсант Україна».
7.2. Провести наступне засідання Комітету 14.03.2013 р о 10:00.