Протокол засідання Комітету від 19.01.2016 р.

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

19.01.2016 р.                                                                                  м. Київ

 

Учасники засідання:

Коміссарук Михайло

Голова Комітету, Член Правління ІнАУ

Дубінський Іван

Factum Group

Іванов Максим

First Internet Sales House

Куковський Володимир

ІнАУ

Байдаченко Настя

AdPro

Михалко Володимир

С8

Лях Олексій

Newage

Яценко Олександр

"АМЦС"

Літовченко Юлія

Programmatic media

Трібушна Юлія

StarLight

Могилевська Світлана

StarLight

 

 

Порядок денний засідання

 

1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015.

3. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р. 

4. Різне.

 

Рішення

1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.

2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015.

Слухали: І.Дубинського.

     Вирішили по питанням 1-2:

Взяти до відома матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі та інформацію щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.

 

3. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р.

Слухали: О.Яценка, М.Коміссарука, В.Куковського, членів Комітету.

     Вирішили:

3.1. Взяти за основу пропозиції для Глосарію щодо визначення автоматизованих систем продажу медійної інтернет-реклами (автоматизованих розміщень медійної інтернет-реклами в Уанеті).

Programmatic – автоматизований процес купівлі-продажу реклами у цифрових медіа у режимі реального часу через RTB-протокол з використанням даних та алгоритмів для кожного окремого показу

 

Приклади:

·      зі сторони покупця – розміщення реклами через DSP (наприклад, C8 DSP, DoubleClick Bid Manager, GetIntent DSP, Mail.ru DSP, Rontar, RTB-Media, RTB House)

·      зі сторони продавця – автоматизований викуп реклами зі сторони DSP (див. вище) або SSP (наприклад, AdRiver SSP, C8 SSP, DoubleClick AdExchange, Rontar SSP).

 

3.2. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап 3-4 лютого 2016 р., 2 етап – 11-12 лютого 2016 р.

 

3.3. При проведенні дослідження внести зміни до методики та анкет опитування, які використовувались при проведенні дослідження за 1 півріччя 2015 р., з метою оцінки ринку Programmatic, а саме:

- визначити усереднену долю закупівель медійної інтернет-реклами через Programmatic у агентств інтернет-реклами (в % від загального обсягу грошей медійної інтернет-реклами)

- визначити усереднену долю продаж медійної інтернет-реклами через Programmatic у продавців інтернет-реклами (в % від загального обсягу грошей медійної інтернет-реклами)

 

     3.4. Взяти за основу списки учасників дослідження (додається). Запропонувати членам  Комітету до 22.01.2015 запропонувати можливі уточнення до списків  учасників дослідження.

 

     3.5. Доручити Виконавчому директору ІнАУ звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.

 

4. Різне

Слухали: В.Куковського.

     Вирішили:

Провести наступне засідання Комітету разом з підведенням підсумків досліджень 12 лютого 2016 р. о 10:00.

 

Всі рішення прийнято консенсусом.

Прикріплені файли
Долучення Size
Методика-2016.ppt 378.5 КБ