Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
17.12.2014 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Андрющенко Ірина |
StarLightMedia Group |
Дідиченко Олена |
Admixer |
Дубінський Іван |
Factum Group |
Гордєєва Тетяна |
Інфінсервіс |
Колєснікова Марина |
1+1 |
Крутченко Міла |
AdPro |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Лях Олексій |
Digital DNA |
Миколюк Ігор |
|
Попович Анатолій |
First Internet Sales House |
Семенченко Ірина |
УкрНет |
Яценко Олександр |
"АМЦС" |
|
|
|
|
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за листопад 2014 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2014.
3. Щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.
4. Щодо дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р.
5. Різне
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за листопад 2014 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
Слухали: І.Дубинського.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2014
Слухали: І.Дубинського.
Вирішили по питанням 1-2:
Інформацію взяти до відома. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3. Щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.
Слухали: О.Яценка, В.Куковського.
Вирішили:
3.1. Запропонувати Робочій групі з розробки Глосарію сфери інтенет-реклами.опрацювати доповнення до Глосарію до 21.01.2015 р.
3.2. На наступному засіданні Комітету розглянути можливості створення Довідника сфери інтернет-реклами на базі Глосарію.
3.3. Вважати доцільним вільне розповсюдження Глосарію з можливістю друку у форматі, затвердженому Комітетом ІнАУ з питань інтернет-реклами, без внесення до нього змін.
4. Щодо дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р.
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
4.1. Вважати доцільним проведення дослідження обсягів ринку інтернет-реклами за підсумками 2014 р. у лютому 2015 р.
4.2. При проведенні дослідження взяти за основу методику та формат опитування, який використовувався при проведенні дослідження за 1 півріччя 2014 р.
4.3. До наступного засідання Комітету сформувати пропозиції щодо необхідних змін до переліку учасників дослідження для їх обговорення та затвердження цього переліку.
5. Різне.
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
5.1. Провести наступне засідання Комітету 21.01.2015 р. о 10:00 в офісі ІнАУ.
5.2. Запропонувати Правлінню ІнАУ включити до складу членів Комітету О.Ляха (Digital DNA).
Всі рішення прийнято консенсусом.